Держаудитслужба наказом від 06.09.2017 № 185 (далі — Наказ № 185) затвердила зразок направлення для посадових осіб органів Держаудитслужби на проведення збору відомостей, інформації та даних.
Таке направлення дійсне лише тоді, коли посадова особа Держаудитслужби пред’явила службове посвідчення. Один примірник направлення мають обов’яково надати керівнику (заступнику керівника) об’єкта контролю – учасника бюджетного процесу, у якому проводитиметься захід.
У направленні мають бути зазначені:
- посада, прізвище, ім’я, по батькові посадової особи, яку направили для збирання відомостей, інформації, даних;
- повне найменування об’єкта контролю, учасника бюджетного процесу, у якому проводитиметься захід;
- мета проведення, дати початку та закінчення заходу.
Наказ № 185 набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
Те, як установа використовує бюджетні кошти в процесі господарської діяльності, перевіряє Держаудитслужба. Аби ревізія не налякала бухгалтера, надамо практичні поради
У період дії правового режиму воєнного стану планові контрольні заходи не проводять. Стосується це і Держпраці. Але не все так просто та однозначно. У статті з'ясуємо порядок перевірки Держпраці та до кого можуть прийти з перевіркою у 2026 році. Розповімо, як підготуватися до перевірки Держпраці та на які штрафи може наразитися установа
Перевірки Держпраці та острахи бухгалтера та керівника в першу чергу пов’язані зі значними фінансовими штрафами. І навіть якщо все ніби гаразд і неоформлених працівників в установі немає, ризик заробити штраф за неоформлення трудових відносин за наявності цивільно-правових договорів існує. Які вони штрафи нинішні?
Органи контролю зупинили установі операції з бюджетними коштами. А чи завжди їх дії законні? Перегляньте судову практику і зробіть висновки.
Вже немає місця, куди класти зарплатні документи? То перевірте, можливо, деякі з них можна знищити. На допомогу прийде наш експерт. Він підкаже мінімальний термін зберігання документів згідно із законодавством