Держаудитслужба наказом від 06.09.2017 № 185 (далі — Наказ № 185) затвердила зразок направлення для посадових осіб органів Держаудитслужби на проведення збору відомостей, інформації та даних.
Таке направлення дійсне лише тоді, коли посадова особа Держаудитслужби пред’явила службове посвідчення. Один примірник направлення мають обов’яково надати керівнику (заступнику керівника) об’єкта контролю – учасника бюджетного процесу, у якому проводитиметься захід.
У направленні мають бути зазначені:
- посада, прізвище, ім’я, по батькові посадової особи, яку направили для збирання відомостей, інформації, даних;
- повне найменування об’єкта контролю, учасника бюджетного процесу, у якому проводитиметься захід;
- мета проведення, дати початку та закінчення заходу.
Наказ № 185 набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
До вашої установи прийшли з ревізією і проводять зустрічну звірку? Пояснюємо, кого і як перевіряють, які документи готувати, як діяти бухгалтеру та керівнику, і як захистити свої права.
Що таке акт ревізії, як його читати та на що звертати увагу, які документи надати ревізорам? Як правильно написати пояснення та як діяти, коли не згодні з висновками ревізорів — далі у статті
Товарно-транспортна накладна – це належне оформлення процесу транспортування ТМЦ в усіх його учасників. Вона необхідна і для бухобліку, і для контролю перевезення. У статті знайдете актуальний бланк ТТН 2025, зразок заповнення та поради щодо виправлення помилок у документі.
Яких порушень найчастіше припускаються розпорядники та одержувачі бюджетних коштів? Чим може завершитися перевірка, якщо аудитори виявляють серйозні недоліки у використанні бюджетних ресурсів? У статті розповідаємо, які помилки притаманні одержувачу та чому це може стати головним болем розпорядника бюджетних коштів.
Оплата комунальних послуг в бюджетних установах — як ревізори виявляють порушення