Мінфін затвердив зміни до чинної форми Звіту з ЄСВ та порядку його заповнення (наказ від 15.05.2018 № 511). Вони наберуть чинності з першого числа місяця, що настає за місяцем оприлюднення наказу. Позаяк опублікували наказ в «Офіційному віснику України» 6 липня, нова форма Звіту з ЄСВ діятиме вже з 1 серпня цього року. Підкажемо, як її заповнювати.
Для осіб, які постраждали унаслідок Чорнобильської катастрофи, законодавство передбачає пільги і компенсації, зокрема додаткові відпустки за місцем роботи. Та іноді установи порушують законодавство, коли нараховують оплату таких відпусток. Тож якщо ви бухгалтер установи, де працюють постраждалі внаслідок Чорнобильської катастрофи, маєте знати все про такий вид відпусток.
Працівники бюджетних установ часто виконують обов’язки інших — тимчасово відсутніх. Як правильно це оформити та оплатити? Маємо одне запитання і два рішення. Яке з них обрати — вирішувати вам.
У липні заклади первинної медичної допомоги, що розпочали свою діяльність як комунальні некомерційні підприємства, почали жити за новими правилами. Чи змінилися правила бухобліку — у статті.
Обсяг інформації, яку використовує бюджетна установа, стрімко зростає. Без добре організованого документообігу не можна якісно та ефективно працювати. Аби зменшити затрати праці та підвищити оперативність під час роботи з документами, установи запроваджують електронний документообіг. У публікації про вимоги до електронних документів, строки зберігання, паперові аналоги та електронний формат трудових відносин.
Ініціали та прізвища — складова багатьох реквізитів. Автори документів наводять їх по-різному: іноді ставлять ініціали перед прізвищем, іноді — після. Як правильно?
Коло замовників постійно розширюється. Вчитися самостійно проводити закупівлі доводиться наразі окремим навчальним та медичним закладам. Збільшиться кількість замовників в електронній системі і через зміни, що готує нам законопроект № 8265. Адже він знизить межі для допорогових закупівель. Що робити тим, хто до цього часу активно не використовував ProZorro? Вчитися за нашими порадами.
Гнучкий графік робочого часу може бути як тимчасовим, так і на постійній основі. Які особливості такого трудового розпорядку, як запровадити гнучкий режим роботи та вести облік робочого часу. Ці та інші пов’язані питання — у консультації
За успішне виконання роботи працівник може отримати від установи заохочення у вигляді премії. Підставою для її нарахування є наказ керівника. Для вас — зразок наказу про преміювання працівників
Як передати товарно-матеріальні цінності новій матеріально відповідальній особі
Якщо основний засіб вибуває з установи через його ліквідацію або часткову ліквідацію, таке вибуття оформляють актом. Акт списання буває чотирьох видів. Наразі поговоримо про акт списання основних засобів
Книги обліку розрахункових операцій (КОРО) ведуть установи при проведенні готівкових розрахункових операцій у визначених законодавством ситуаціях. Розглянемо коли їх бюджетній установі вести обов’язково, а коли можна обійтися й без них?