Скільки держслужбовців працюють в режимі гнучкого часу – звіт

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

НАДС провело дослідження щодо реалізації права на гнучкий режим робочого часу на державній службі.

Скільки держслужбовців працюють в режимі гнучкого часу - звіт НАДС

Пошук по Класифікатору професій

Повітряні тривоги, ракетні обстріли, перебої з електроенергією, віялові відключення електроенергії – ось неповний перелік підстав, що стали причиною ініціювання державними службовцями встановлення їм гнучкого режиму робочого часу. Можливість проходження служби державними службовцями в умовах гнучкого режиму робочого часу передбачена Типовими правилами внутрішнього службового розпорядку, затвердженими наказом Національного агентства України з питань державної служби від 03 березня 2016 року №50, зареєстрованими в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №457/28587. 

Гнучкий режим робочого часу – відмінний від визначеного правилами внутрішнього службового розпорядку режиму роботи державного органу, який встановлюється за ініціативою державного службовця і згодою його безпосереднього керівника та керівника самостійного структурного підрозділу (за наявності). Гнучкий режим робочого часу державного службовця встановлюється наказом (розпорядженням) керівника державної служби в державному органі.

Актуальність дослідження обумовлена Планом заходів з реалізації Концепції комунікації у сфері гендерної рівності, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 27 січня 2023 року № 79 «Про затвердження плану заходів з реалізації Концепції комунікації у сфері гендерної рівності».

Дослідження проводилося Національним агентством України з питань державної служби протягом березня 2023 року. Цільова група опитування – державні службовці категорій «А», «Б» та «В». В опитуванні взяли участь 55744 державних службовців, що становить 33,5% від загальної кількості державних службовців, серед яких:

  • в гнучкому режимі робочого часу працюють 13304 респондентів, а це 23,9% від загальної кількості державних службовців, що прийняли участь в опитуванні. У той же час більшість опитаних (81,5%) хотіли б і у майбутньому працювати в гнучкому режимі робочого часу, тоді як 18,5% - комфортніше працювати за загальноприйнятим режимом робочого часу. При цьому 70,7% серед бажаючих і надалі працювати в гнучкому режимі робочого часу – жінки, а 29,3% - чоловіки;
  • не працюють і ніколи не працювали за гнучким режимом робочого часу 42440 респондентів, а це 76,13% від загальної кількості опитаних. Серед опитаних державних службовців 44,85%, зазначили, що причиною того, що вони не ініціювали встановлення гнучкого режиму робочого часу є те, що в державному органі, в якому вони працюють, не практикується встановлення працівникам режиму гнучкого робочого часу. Водночас у кожного третього (30,35%) немає потреби у встановлені гнучкого режиму робочого часу, оскільки зручно працювати в межах загальноприйнятого режиму робочого часу.

Джерело: офіційний сайт НАДС

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Норми робочого часу та виробничий календар 2025

Скачайте виробничий календар на 2025 рік, складений з урахуванням дії воєнного стану. У матеріалі — норми робочого часу для 5- та 6-денного робочого тижня, розрахунок робочих і вихідних днів.
14882

Гнучкий режим роботи

Гнучкий графік робочого часу може бути як тимчасовим, так і на постійній основі. Які особливості такого трудового розпорядку, як запровадити гнучкий режим роботи та вести облік робочого часу. Ці та інші пов’язані питання — у консультації
19033

Табель обліку робочого часу 2025 — бланк | зразок заповнення

Табель обліку робочого часу — це первинний документ, який містить перелік усіх працівників установи з відмітками про те, як вони відпрацювали робочий час протягом облікового періоду. Без цієї інформації заробітну плату працівникові не нарахуєш. То хто, коли і як складає табель?
185890

Документальне оформлення підсумованого обліку робочого часу

Досить поширені ситуації, коли з огляду на режим роботи та процеси в установі неможливо встановити звичайний 8-годинний робочий час. У цьому випадку на допомогу приходить підсумований облік робочого часу. Що це означає, де застосовується та як правильно здійснити документальне оформлення – читайте далі у статті.
21517

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді