У Раді зареєстровано проєкт Закону «Про внесення зміни до підрозділу 4 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України щодо особливостей оподаткування чистого процентного доходу банків».
◀️ НОВАЦІЇ В КАЗНАЧЕЙСЬКОМУ ОБСЛУГОВУВАННІ ▶️
Про це повідомив перший заступник голови парламентського комітету з питань фінансів, податкової та митної політики Ярослав Железняк. За його словами, законопроєктом № 9656 пропонується додатково оподаткувати чистий процентний дохід банків за ставкою 5% (+ до сплати податку на прибуток підприємств).
Додаткові надходження до бюджету за 2023 рік могли б розрахунково становити близько 10 млрд грн.
Передбачається, що податок на сверхприбутки банків буде діяти у 2024-2026 роках.
Довідково
За першу половину 2023 року процентні доходи банків сягнули 141 млрд грн, за рахунок операцій з державними цінними паперами – 73,5 млрд грн.
Чисті процентні доходи за цей же період склали 93,6 млрд грн. Проти першої половини 2021 року вони зросли на 75%.
Нагадаємо, затверджено зміни в додатках до форми Податкової декларації з податку на прибуток підприємств.
Джерело: Telegram-канал Ярослава Железняка
Перш ніж виплатити працівникові зарплату, бухгалтер повинен відрахувати із неї податки. А ще можуть бути й аліменти та інші обов’язкові платежі. Усе про відрахування із заробітної плати — у статті.
Подання декларації – обов’язок посадовців бюджетних установ.❗️Хто має право не подавати електронну декларацію під час воєнного стану та які штрафи передбачено — у нашій консультації.
Антикорупційне декларування з початком кожного нового року поновлюється, є ще повідомлення про суттєві зміни в майновому стані, тож публікуємо детальну інструкцію з заповнення декларції. Експерт пояснює, що і в якому розділі слід зазначати.
Надання й отримання послуг – це повсякденність будь-якої бюджетної установи. Не виняток і органи місцевого самоврядування (ОМС). Як обліковувати витрати на послуги, зокрема за цивільно-правовими договорами – у даному огляді.
Досить поширені ситуації, коли з огляду на режим роботи та процеси в установі неможливо встановити звичайний 8-годинний робочий час. У цьому випадку на допомогу приходить підсумований облік робочого часу. Що це означає, де застосовується та як правильно здійснити документальне оформлення – читайте далі у статті.