Бюджетні програми – методика їх формування для головного розпорядника

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Автор
консультант з обліку та оподаткування, Київ
Мінфін роз’яснив, як формувати головному розпоряднику бюджетні програми.

методика формування бюджетних програм

Кошти на утримання авто: що перевірять

Мінфін наказом від 25.08.2023 № 465 затвердив Методичні рекомендації щодо формування бюджетних програм головними розпорядниками коштів державного бюджету. Їх рекомендує застосовувати головним розпорядникам коштів державного бюджету під час роботи з бюджетними програмами на всіх стадіях бюджетного процесу та під час складання проектів порядків використання бюджетних коштів у частині напрямів використання бюджетних коштів.

Наявні бюджетні програми головний розпорядник має проаналізувати з урахуванням підходів Методрекомендацій та вжити системних заходів для оптимізації бюджетних програм, забезпечення їх чіткого підпорядкування цілям державної політики у відповідні сфері діяльності.

Методрекомендації містять рекомендаційні підходи до формування бюджетних програм, зокрема щодо:

  • визначення публічних послуг у контексті реалізації головними розпорядниками повноважень, пов’язаних з виконанням функцій і завдань, передбачених законодавством;
  • визначення характеристик бюджетних програм, що включаються до бюджетної пропозиції, бюджетного запиту, паспорта бюджетної програми, звіту про виконання паспорта бюджетної програми, результатів оцінки ефективності бюджетної програми, інших документів, які складають головні розпорядники відповідно до форм, встановлених Мінфіном, на різних стадіях бюджетного процесу;
  • особливостей формування бюджетних програм на різних стадіях бюджетного процесу.

У додатку до Методрекомендацій наведена форма «Інформація про бюджетну програму». Цю форму потрібно подавати на розгляд Мінфіну у випадках, що не пов’язані з підготовкою Бюджетної декларації та складанням бюджетних запитів.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як розпорядник бюджетних коштів відповідає за помилки одержувача

Яких порушень найчастіше припускаються розпорядники та одержувачі бюджетних коштів? Чим може завершитися перевірка, якщо аудитори виявляють серйозні недоліки у використанні бюджетних ресурсів? У статті розповідаємо, які помилки притаманні одержувачу та чому це може стати головним болем розпорядника бюджетних коштів.
22373

Витрати на освітню субвенцію у 2025 році

Місцеві бюджети з державного бюджету отримують трансферти на спільні цільові програми. Освітня субвенція – це один з таких трансфертів. Про умови її отримання та перелік витрат, на які можна витрачати кошти освітньої субвенції – у цьому огляді
8922

Коди економічної класифікації видатків бюджету 2025: інструкція застосування

Мінфін регулярно оновлює інструкцію зі застосування КЕКВ. Це зумовлює проблеми в установах, адже вони планують видатки у кошторисах за старими КЕКВ, а проводити їх потрібно вже за новими. Актуальні коди економічної класифікації видатків бюджетних установ 2025 року та їхнього застосування — у цьому огляді
422102

Кошторис бюджетної установи – зразок складання та особливості

Кошторис – це головний плановий документ бюджетної установи. Без нього витрачання бюджетних коштів стає нецільовим. Тому складати кошторис бюджетної установи – важливий процес, за якого норми закону потрібно чітко дотримати, а всі витрати-доходи перерахувати.
182367

Заява про відкриття та закриття рахунків

Відкриття та закриття рахунків актуально на початку та в кінці року, а також в процесі реорганізації або утворення бюджетної установи. Тримайте зразки заяви про відкриття та закриття рахунків.
51508

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді