П'ять правил виплати зарплати на банківську картку ►►►
Відрахування із зарплати працівників для повернення сум, зайво виплачених унаслідок лічильних помилок, можуть проводитися за наказом власника підприємства. Лічильними помилками вважаються помилки, пов’язані з процесом обчислення. Наприклад, це може бути неправильність в обчисленнях, дворазове нарахування зарплати за один і той самий період, тощо.
Наказ про відрахування може стосуватися тільки тих коштів, що були виплачені впродовж останнього місяця. Для відрахування таких сум згода працівника не потрібна. Встановленої форми документа щодо факту виявлення лічильної помилки немає.
Відповідно до статті 128 КЗпП при кожній виплаті зарплати загальний розмір усіх відрахувань не може перевищувати 20%, а у випадках, окремо передбачених законодавством , — 50%. Отже, період відрахувань може розтягнутися на кілька місяців.
У випадку, коли місячний строк для видання наказу про відрахування пропущено, то суми, виплачені раніше, можуть бути добровільно внесені працівниками до каси підприємства, або можуть бути утримані роботодавцем із зарплати на підставі особистих заяв працівників.
За матеріалами Держпраці
❗️ Якщо неправильно зберігатимете або несвоєчасно знищуватимете зарплатні документи, сплатите штраф ❗️
УВАГА!
Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.