Норматив при працевлаштуванні осіб з інвалідністю: 3 важливих аспекти

У Держпраці надали відповідь на 3 розповсюджених питання щодо нормативу робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю.

Як відзвітувати про зарплату до статистики? ►►► Дізнайтеся за результатами тесту✔️

Норматив при працевлаштуванні осіб з інвалідністю: 3 важливих аспекти

Хто здійснює працевлаштування осіб з інвалідністю в рахунок нормативів?

Підприємства, установи, організації, у тому числі підприємства, організації громадських організацій осіб з інвалідністю, фізичні особи, які використовують найману працю, самостійно здійснюють працевлаштування осіб з інвалідністю у рахунок нормативів робочих місць.

У яких документах відображається норматив робочих місць для осіб з інвалідністю?

Норматив щодо робочих місць для осіб з інвалідністю відображається у звітності, яка щорічно подається до Фонду соціального захисту іннвалідів за місцем реєстрації підприємства, установи, організації чи фізичної особи – підприємця. Форма звітності затверджена Мінсоцполітики

Яка квота встановлена для працевлаштування осіб з інвалідністю на підприємстві?

Відповідно до ст. 19 Закону “Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідістю” встановлено, що для роботодавців, які використовують найману працю встановлений норматив робочих місць для осіб з інвалідністю у розмірі чотирьох відсотків середньооблікової чисельності штатних працівників облікового складу за рік, а якщо працює від 8 до 25 осіб, – у кількості одного робочого місця.

За матеріалами Держпраці

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.

вебінар індексація зарплати

Статті за темою

Усі статті за темою

Неоформлення трудових відносин: розмір штрафів

Перевірки Держпраці та острахи бухгалтера та керівника в першу чергу пов’язані зі значними фінансовими штрафами. І навіть якщо все ніби гаразд і неоформлених працівників в установі немає, – ризик заробити штраф за неоформлення трудових відносин за наявності цивільно-правових договорів існує. Які вони штрафи нинішні?
19058

Дистанційна робота в держорганах, ОМС, бюджетних установах

Держслужбовці та працівники держорганів, ОМС, бюджетних установ мають право працювати дистанційно за умови наявності організаційних і технічних можливостей для виконання посадових обов’язків. Розглянемо чим потрібно керуватись та що зробити для впровадження дистанційної роботи.
17324

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді