Скористайтеся готовими прикладами експерта з питань соціального страхування
Так, у Порядку № 435 визначено, що у разі виявлення страхувальником помилки в реквізитах (крім сум), що стосується страхувальника або застрахованої особи, подаються скасовуючі документи:
- перелік таблиць Звіту,
- відповідну таблицю із зазначенням типу форми «скасовуючі»,
- відповідну таблицю із зазначенням типу форми «початкова» із зазначеними правильними відомостями.
При цьому внесення змін до сум нарахованої заробітної плати або доходу та у зв’язку з цим до нарахованих сум єдиного внеску за звітний місяць при формуванні і поданні скасовуючих документів не допускається.
Якщо в таблиці 5 додатка 4 до Порядку страхувальник не зазначив будь-якої дії щодо застрахованої особи, він подає Звіт за попередній період, який містить:
- титульний аркуш із зазначенням типу форми «додаткова»,
- таблицю 5 з зазначенням типу форми «додаткова», яка містить дані на цю застраховану особу.
Звіт з позначкою «додаткова» не повинен містити таблиць 1 - 4 додатка 4 до цього Порядку.
Аналогічно подається таблиця 7 «Наявність підстав для обліку стажу окремим категоріям осіб відповідно до законодавства» додатка 4.
Якщо потрібно повністю скасувати відомості, зазначені в таблицях 5 та 7 додатка 4 до Порядку № 435, подаються тільки скасовуючі документи щодо виявлених недостовірних відомостей про застраховану особу.
У разі якщо страхувальник подає за один і той самий звітний період таблиці зі статусами «скасовуюча» та «додаткова», вони подаються з окремими титульними аркушами (як два окремих Звіти).
За матеріалами ЗІР
УВАГА!
Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.