Безплатний вебінар: Інвентаризація в бюджетників – що врахувати

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

На комунікаційній платформі Цифрового видавництва Експертус відбудеться безплатний вебінар про інвентаризацію в бюджетних установах. Реєструйтеся та беріть участь!

безплатний вебінар інвентаризація

ВЗЯТИ УЧАСТЬ

Інвентаризація – важливий процес у діяльності бюджетної установи. Не так просто дотриматися законів в умовах воєнного стану. Під час вебінару експерт прокоментує всі нагальні питання, тож не зволікайте та реєструйтеся.

Спікер: експерт із трудового та податкового законодавства Світлана Лістрова.

Дата та час проведення: 16.11.2023 об 11.00.

Програма вебінару

  1. Коли й у які строки проводити річну інвентаризацію?
  2. Хто відповідає за проведення інвентаризації.
  3. Кого включають до складу інвентаризаційної комісії та чи має до її складу входити головбух.
  4. Коли треба створювати робочі комісії?
  5. Член інвентаризаційної комісії захворів: чи можна його тимчасово замінити?
  6. Як проводити інвентаризацію, якщо працює всього 2—3 особи, а решта — або в простої, або у відпустці без збереження зарплати, або дію їхнього трудового договору призупинили?
  7. Чи треба матеріально відповідальним особам бути присутніми під час інвентаризації?
  8. Основні етапи проведення інвентаризації в бюджетній установі?
  9. Чи потрібно інвентаризувати особисті речі й майно, що не належать бюджетній установі?
  10. Що робити з непридатним майном та обладнанням?
  11. Що робити, якщо частково зруйновано будівлю чи знищено обладнання?
  12. Майно на окупованій території: як проводити інвентаризацію?
  13. Як оформлювати процедуру й результати інвентаризації?
  14. Відображення результатів інвентаризації в обліку: основні правила.
  15. Як відображати в бухобліку пошкоджене/зруйноване майно?

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Переоцінка основних засобів: проводки

У балансі бюджетної установи всі активи, зокрема й основні засоби, визнаються за вартістю придбання, яка з часом не відповідає реальній. І тоді потрібна переоцінка основних засобів. Як її організувати, порахувати та відобразити у бухгалтерських проведеннях — у даній консультації
28865

Витрати майбутніх періодів: як облікувати

У огляді про те, що таке витрати майбутніх періодів та все про їхній бухгалтерський облік, зокрема облік передплати за оренду, періодичні видання, ліцензію за використання програмного забезпечення.
39077

Акт списання матеріалів: бланк

Акт на списання матеріалів за рішенням Мінфіну було змінено на акт списання запасів. Але, як і раніше, акт — це підстава відносити вартість використаних матеріалів до витрат. Розглянемо, як його складати
354760

Нестача при інвентаризації: як діяти

Інвентаризаційна комісія не виявила активи, які бухгалтерська служба установи обліковує. Якими документами оформити нестачу при інвентаризації, як оцінити, облікувати та відшкодувати збитки?
31206

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді