Інвентаризація – важливий процес у діяльності бюджетної установи. Не так просто дотриматися законів в умовах воєнного стану. Під час вебінару експерт прокоментує всі нагальні питання, тож не зволікайте та реєструйтеся.
Спікер: експерт із трудового та податкового законодавства Світлана Лістрова.
Дата та час проведення: 16.11.2023 об 11.00.
Програма вебінару
- Коли й у які строки проводити річну інвентаризацію?
- Хто відповідає за проведення інвентаризації.
- Кого включають до складу інвентаризаційної комісії та чи має до її складу входити головбух.
- Коли треба створювати робочі комісії?
- Член інвентаризаційної комісії захворів: чи можна його тимчасово замінити?
- Як проводити інвентаризацію, якщо працює всього 2—3 особи, а решта — або в простої, або у відпустці без збереження зарплати, або дію їхнього трудового договору призупинили?
- Чи треба матеріально відповідальним особам бути присутніми під час інвентаризації?
- Основні етапи проведення інвентаризації в бюджетній установі?
- Чи потрібно інвентаризувати особисті речі й майно, що не належать бюджетній установі?
- Що робити з непридатним майном та обладнанням?
- Що робити, якщо частково зруйновано будівлю чи знищено обладнання?
- Майно на окупованій території: як проводити інвентаризацію?
- Як оформлювати процедуру й результати інвентаризації?
- Відображення результатів інвентаризації в обліку: основні правила.
- Як відображати в бухобліку пошкоджене/зруйноване майно?