Безплатний вебінар: Інвентаризація в бюджетників – що врахувати

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

На комунікаційній платформі Цифрового видавництва Експертус відбудеться безплатний вебінар про інвентаризацію в бюджетних установах. Реєструйтеся та беріть участь!

безплатний вебінар інвентаризація

ВЗЯТИ УЧАСТЬ

Інвентаризація – важливий процес у діяльності бюджетної установи. Не так просто дотриматися законів в умовах воєнного стану. Під час вебінару експерт прокоментує всі нагальні питання, тож не зволікайте та реєструйтеся.

Спікер: експерт із трудового та податкового законодавства Світлана Лістрова.

Дата та час проведення: 16.11.2023 об 11.00.

Програма вебінару

  1. Коли й у які строки проводити річну інвентаризацію?
  2. Хто відповідає за проведення інвентаризації.
  3. Кого включають до складу інвентаризаційної комісії та чи має до її складу входити головбух.
  4. Коли треба створювати робочі комісії?
  5. Член інвентаризаційної комісії захворів: чи можна його тимчасово замінити?
  6. Як проводити інвентаризацію, якщо працює всього 2—3 особи, а решта — або в простої, або у відпустці без збереження зарплати, або дію їхнього трудового договору призупинили?
  7. Чи треба матеріально відповідальним особам бути присутніми під час інвентаризації?
  8. Основні етапи проведення інвентаризації в бюджетній установі?
  9. Чи потрібно інвентаризувати особисті речі й майно, що не належать бюджетній установі?
  10. Що робити з непридатним майном та обладнанням?
  11. Що робити, якщо частково зруйновано будівлю чи знищено обладнання?
  12. Майно на окупованій території: як проводити інвентаризацію?
  13. Як оформлювати процедуру й результати інвентаризації?
  14. Відображення результатів інвентаризації в обліку: основні правила.
  15. Як відображати в бухобліку пошкоджене/зруйноване майно?
додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Бухгалтерський облік надходження та списання підручників (бібліотечних фондів)

Якими документами слід керуватися в обліку підручників і навчальних посібників, як відобразити в обліку придбання, надходження при безоплатній передачі підручників і навчальних посібників, як обліковувати списання підручників і навчальних посібників, отримання та продаж макулатури
6295

Протокол інвентаризаційної комісії — бланк та зразок

Результати інвентаризації комісія, створена в установі, оформлює відповідно до законодавства у протокол. Якщо члени інвентаризаційної комісії новачки у цій справі, краще скласти протокол за експертним зразком
115978

Актуальні бланки для інвентаризації у 2025 році

Інвентаризація в бюджетних установах – це можливість забезпечити достовірність даних бухгалтерського обліку та фінансової звітності. Щоб її провести без помилок, варто належно оформити документи. У цій добірці ми зібрали всі необхідні бланки інвентаризації та підказки по їх заповненню
223752

Порядок проведення інвентаризації у 2025 році

Із 1 жовтня річна інвентаризація у 2025 році офіційно розпочалася! Якщо ще не почали — встигніть зробити це до 31 грудня. У статті підготували для вас детальний алгоритм-порядок проведення інвентаризації 2025. Говоримо, коли і що інвентаризувати, чи є особливості інвентаризації під час воєнного стану та як оформити її результати.
151262

Переоцінка основних засобів: проводки

У балансі бюджетної установи всі активи, зокрема й основні засоби, визнаються за вартістю придбання, яка з часом не відповідає реальній. І тоді потрібна переоцінка основних засобів. Як її організувати, порахувати та відобразити у бухгалтерських проведеннях — у даній консультації
33474

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді