Верховною Радою прийнято Закон про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення окремих питань виконання військового обов'язку та ведення військового обліку.
Ваш безплатний доступ до курсів Вищої Школи Бухгалтерів

Законом передбачено:
- створення на базі військових комісаріатів територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки,
- упорядкування питань військового обліку призовників, військовозобов'язаних та резервістів,
- забезпечення належного функціонування Єдиного державного реєстру призовників, військовозобов'язаних та резервістів,
- запровадження нового виду військової служби - військової служби за призовом осіб із числа резервістів в особливий період,
- посилення адміністративної та кримінальної відповідальності за порушення законодавства про оборону, військовий обов'язок і військову службу, мобілізаційну підготовку та мобілізацію.
Проект Закону зареєстровано за №3553.
За матеріалами ВРУ
Цьогоріч інформацію про ПДФО, військовий збір та ЄСВ показуйте в одному звіті. На основі форми № 1ДФ та Звіту з ЄСВ Мінфін затвердив нову форму. Дізнайтеся, як правильно її заповнити, коли вперше подавати та що змінити в своїй роботі
УВАГА!
Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.
Наказ про проведення інвентаризації — документ, що встановлює порядок проведення установою щорічної інвентаризації напередодні складання нею річної звітності. Скачайте актуальний зразок наказу про проведення інвентаризації у 2025 році.
Первинні документи — це підстава відображати господарські операції в обліку. Які ж вимоги до складання первинних документів та їх взаємозв’язок з фінансовою звітністю — розповідаємо в консультації
На підставі акта введення в експлуатацію основних засобів, акта приймання-передачі основних засобів, технічної та іншої супровідної документації бухгалтер формує регістри аналітичного обліку. Серед них – інвентарна картка обліку об’єкта основних засобів бюджетних установ. Розглянемо детально, як її заповнити
Інвентаризаційна комісія не виявила активи, які бухгалтерська служба установи обліковує. Якими документами оформити нестачу при інвентаризації, як оцінити, облікувати та відшкодувати збитки?
Інвентаризація розрахунків в бюджетних установах забезпечується посадовою особою, яка здійснює керівництво установою та створює необхідні умови для її проведення. За несвоєчасне або неякісне проведення інвентаризації грошових коштів і матеріальних цінностей, документальне оформлення її результатів аудитори мають право накласти штраф