Новації в обліку гуманітарної допомоги

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Автор
консультант з обліку та оподаткування, Київ
Мінсоцполітики оприлюднило проєкт постанови КМУ «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України щодо реєстрації та обліку гуманітарної допомоги та її отримувачів у період дії воєнного стану».

облік гуманітарної допомоги

Бухоблік спецодягу: ⏬ скачати проведення

Проєктом пропонується оновити:

  • Порядок списання товарів (предметів) гуманітарної допомоги, які мають певний термін експлуатації, затверджений постановою КМУ від 16.03.2000 № 514;
  • Положення про Національну сервісну службу України, затверджене постановою КМУ від 26.08.2020 № 783;
  • Положення про автоматизовану систему реєстрації гуманітарної допомоги, затверджене постановою КМУ від 09.10.2020 № 927.

Наразі рішення про надання згоди на дострокове списання основних засобів приймає Мінсоцполітики. Воно пропонує скасувати надання міністерством згоди, відповідно рішення про дострокове списання основних засобів прийматиме юридична особа, на балансі якої перебуває така гуманітарна допомога, у разі прийняття нею рішення про знищення та/або утилізацію неякісних або непридатних до споживання товарів (предметів) гуманітарної допомоги.

Отримувач вноситиме до автоматизованої системи реєстрації гуманітарної допомоги відповідні підтверджуючі документи щодо дострокового списання основних засобів та відображатиме відповідну інформацію у звіті про наявність і розподіл гуманітарної допомоги.

Також Мінсоцполітики пропонує змінити процедуру реєстрації отримувачів гумінатарної допомоги, запровадити цифровізацію отримання та використання гуманітарної допомоги, що надходить в Україну, в єдиній автоматизованій системі.

Пропозиції та зауваження до проєкту Мінсоцполітики прийматиме протягом 15 календарних днів на електронну скриньку e-mail: [email protected].

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Інвентаризація розрахунків в бюджетних установах

Інвентаризація розрахунків в бюджетних установах забезпечується посадовою особою, яка здійснює керівництво установою та створює необхідні умови для її проведення. За несвоєчасне або неякісне проведення інвентаризації грошових коштів і матеріальних цінностей, документальне оформлення її результатів аудитори мають право накласти штраф
12852

Залишкова вартість: що має знати бухгалтер

Залишкова вартість основних засобів підтверджує їхній якісний стан, а правильна оцінка активів допоможе скласти бухгалтерський баланс без помилок. З’ясуємо, на що впливає залишкова вартість та як її визначати
73779

Бухгалтерський облік надходження та списання підручників (бібліотечних фондів)

Якими документами слід керуватися в обліку підручників і навчальних посібників, як відобразити в обліку придбання, надходження при безоплатній передачі підручників і навчальних посібників, як обліковувати списання підручників і навчальних посібників, отримання та продаж макулатури
6334

Протокол інвентаризаційної комісії — бланк та зразок

Результати інвентаризації комісія, створена в установі, оформлює відповідно до законодавства у протокол. Якщо члени інвентаризаційної комісії новачки у цій справі, краще скласти протокол за експертним зразком
116034

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді