Новації в обліку гуманітарної допомоги

Автор
консультант з обліку та оподаткування, Київ
Мінсоцполітики оприлюднило проєкт постанови КМУ «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України щодо реєстрації та обліку гуманітарної допомоги та її отримувачів у період дії воєнного стану».

облік гуманітарної допомоги

Калькулятор стажу

Проєктом пропонується оновити:

  • Порядок списання товарів (предметів) гуманітарної допомоги, які мають певний термін експлуатації, затверджений постановою КМУ від 16.03.2000 № 514;
  • Положення про Національну сервісну службу України, затверджене постановою КМУ від 26.08.2020 № 783;
  • Положення про автоматизовану систему реєстрації гуманітарної допомоги, затверджене постановою КМУ від 09.10.2020 № 927.

Наразі рішення про надання згоди на дострокове списання основних засобів приймає Мінсоцполітики. Воно пропонує скасувати надання міністерством згоди, відповідно рішення про дострокове списання основних засобів прийматиме юридична особа, на балансі якої перебуває така гуманітарна допомога, у разі прийняття нею рішення про знищення та/або утилізацію неякісних або непридатних до споживання товарів (предметів) гуманітарної допомоги.

Отримувач вноситиме до автоматизованої системи реєстрації гуманітарної допомоги відповідні підтверджуючі документи щодо дострокового списання основних засобів та відображатиме відповідну інформацію у звіті про наявність і розподіл гуманітарної допомоги.

Також Мінсоцполітики пропонує змінити процедуру реєстрації отримувачів гумінатарної допомоги, запровадити цифровізацію отримання та використання гуманітарної допомоги, що надходить в Україну, в єдиній автоматизованій системі.

Пропозиції та зауваження до проєкту Мінсоцполітики прийматиме протягом 15 календарних днів на електронну скриньку e-mail: [email protected].

передплата журнал для бухгалтерів

Статті за темою

Усі статті за темою

Облік основних засобів 2024: від придбання до списання

У статті поговоримо про облік основних засобів в бюджетних установах. З'ясуємо, як відображати їх придбання, амортизацію, реконструкцію, модернізацію, поліпшення, ремонт, переоцінку вартості, дооцінку й відновлення корисності, уцінку й втрата від зменшення корисності, вибуття та списання в бухобліку
304665

Актуальні бланки для інвентаризації

Інвентаризація в бюджетних установах – це можливість забезпечити достовірність даних бухгалтерського обліку та фінансової звітності. Щоб її провести без помилок, варто належно оформити документи. У цій добірці ми зібрали всі необхідні бланки інвентаризації та підказки по їх заповненню.
171724

Акт звірки розрахунків: готовий зразок

Звіряти стан розрахунків з дебіторами – обов’язок установи. Та як зафіксувати результати звірки правильно? Пропонуємо готовий Акт звірки розрахунків – зразок.
33677

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді