Згідно п. 33 Постанови КМУ №8 зняття технологічного транспортного засобу з обліку у зв′язку з непридатністю до подальшого використання та його вибракуванням (списанням) здійснюється без технічного огляду транспортного засобу.
Бухгалтерські калькулятори - онлайн розрахунок

Вибракування (списання) технологічного транспортного засобу, що належить юридичній особі, підтверджується актом на списання (ліквідацію) основних засобів, а фізичній особі – її заявою. При цьому свідоцтво про реєстрацію таких технологічних транспортних засобів здається територіальним органам Держпраці.
Таким чином, згідно п. 34 Постанови №8, зняття непридатного до подальшої експлуатації технологічного транспортного засобу з обліку здійснюється на підставі письмової заяви власника, до якої додаються:
оригінал свідоцтва про реєстрацію технологічного транспортного засобу;
акт списання групи основних засобів, форма якого затверджена Наказом Мінфіну №818.
У раз втрати свідоцтва про реєстрацію на технологічні транспортні засоби, які непридатні до подальшого використання та списуються, власник подає до територіального органу Держпраці посвідчені в установленому порядку документи, що підтверджують факт їх втрати.
За матеріалами Держпраці
УВАГА!
Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.
Робота в нічний час має особливості оплати. У статті говоримо, хто має право на нічну доплату, у якому розмірі, та як правильно розрахувати оплату. Розглянемо приклади для працівників бюджетної сфери — сторожа та оператора котельні
Які обов’язки має сільський голова та за що він може отримати доплату? У статті розберемо повноваження, типові ситуації із суміщенням, порядок нарахування доплат і документального оформлення.
Програмна класифікація видатків — основа для правильного формулювання бюджетної програми. У статті пояснимо, як складати бюджетні програми у 2025 році, як визначати їх код та сформулювати назву.
Колективний договір — обов’язковий документ для бюджетної установи. Як правильно його укласти у 2025 році, хто його підписує, що в колективному договорі перевіряють ревізори? У статті — зразок та роз’яснення від експерта.
Прийняли на роботу нового бухгалтера? Ознайомте його з посадовими обов’язками, правами та відповідальністю. Для цього скачайте актуальний зразок посадової інструкції бухгалтера бюджетної установи