Як зазначати назву посади керівника бухгалтерської служби та її код в класифікаторі професій

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Якщо в органах виконавчої влади або місцевого самоврядування бухгалтерська служба утворюється як самостійний структурний підрозділ, очолює цей підрозділ керівник відповідного підрозділу. У цьому випадку можна застосувати подвійну назву посади, наприклад, «Начальник управління-головний бухгалтер», «Начальник відділу-головний бухгалтер», «Начальник сектору-головний бухгалтер», «Завідувач відділу-головний бухгалтер», «Завідувач сектору-головний бухгалтер».

У разі застосування подвійної назви посади керівника підрозділу перша складова назви визначає рівень, функції управління та керівництва у структурі відповідної установи, а друга — функціональну діяльність. Якщо працівник займає посаду, що має подвійну назву, посадовий оклад визначається за першою назвою.

У Класифікаторі професій міститься професійна назва роботи «Спеціаліст-бухгалтер» з кодом 2419.3, яка належить до професійного угрупування «Професіонали державної служби». Для неї передбачені кваліфікаційні категорії: «Головний спеціаліст-бухгалтер», «Провідний спеціаліст-бухгалтер», «Спеціаліст (I, II категорії)-бухгалтер».

Тож якщо у бюджетній установі не утворюють бухгалтерську службу, до штатного розпису вводять посаду спеціаліста-бухгалтера певної категорії, яка враховує обсяг, характер та складність бухгалтерської роботи.

Джерело: Лист Мінсоцполітики від 14.03.2018 № 411/0/101-18-284


додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Повна матеріальна відповідальність: особливості та зразок договору

Як укласти договір про повну матеріальну відповідальність та визначити матеріально відповідальну особу. У статті – зразок договору про повну матеріальну відповідальність та особливості укладання.
116314

Як швидко та правильно передати сканкопії трудових книжок до ПФУ

Не відкладайте передачу сканкопій трудових книжок до Пенсійного фонду України до граничної дати — 10 червня 2026 року. Хоча закон дає час, затягування може створити проблеми як для підприємства, так і для працівників: при оформленні пенсії, перевірках або кадрових змінах. Чим раніше ви підготуєте та передасте сканкопії трудових книжок, тим спокійніше й безпечніше пройде перехід на електронний облік трудової діяльності. Тримайте покрокову інструкцію як передати скановані копії паперової трудової книжки до ПФУ та дізнайтеся чи потрібна згода працівників
51971

Первинні документи: як скласти без помилок

Первинні документи — це підстава відображати господарські операції в обліку. Які ж вимоги до складання первинних документів та їх взаємозв’язок з фінансовою звітністю — розповідаємо в консультації
73358

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді