Оновлено Порядок подання декларації відповідності вимогам пожежної безпеки

Кабінет Міністрів ухвалив зміни щодо порядку подання і реєстрації декларації відповідності вимогам пожежної безпеки.

Порядок подання і реєстрації декларації відповідності вимогам пожежної безпеки

Калькулятор штрафів

КМУ постановою від 3 листопада 2023 р. № 1143 затвердив зміни, що вносяться до Порядку подання і реєстрації декларації відповідності матеріально-технічної бази  суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки.

Реалізація проєкту акта забезпечить спрощення процедури подання декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки та не потребує додаткових матеріальних та інших витрат.

Постанову розроблено з метою приведення окремих положень Порядку подання і реєстрації декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 05 червня 2013 року № 440, у відповідність вимогам: 

Проєктом постанови пропонується:

  • врахувати зміни, що відбулися в територіальній організації влади в Україні;
  • встановити що, подання Декларації суб’єктом господарювання здійснюється через центр надання адміністративних послуг чи засобами Єдиного державного вебпорталу електронних послуг, зокрема через інтегровану з ним інформаційну систему ДСНС;
  • надати право суб’єктам господарювання протягом місяця з дня подання декларації подати повторно відповідну декларацію з уточненими достовірними даними будь-яким зазначеним способом;
  • опрацювання декларації здійснювати через інформаційну систему ДСНС і засобами Єдиного державного вебпорталу електронних послуг.

Нагадаємо, на розгляд профільному Комітету направлено проєкт змін до Кримінального Кодексу та Кодексу про адміністративні правопорушення щодо посилення відповідальності за порушення вимог пожежної та техногенної безпеки.

Джерело: офіційний сайт КМУ

вебінар про перевірки ревізорів

Статті за темою

Усі статті за темою

Облік витрат за договорами надання послуг в ОМС

Надання й отримання послуг – це повсякденність будь-якої бюджетної установи. Не виняток і органи місцевого самоврядування (ОМС). Як обліковувати витрати на послуги, зокрема за цивільно-правовими договорами – у даному огляді.
3470

Документальне оформлення підсумованого обліку робочого часу

Досить поширені ситуації, коли з огляду на режим роботи та процеси в установі неможливо встановити звичайний 8-годинний робочий час. У цьому випадку на допомогу приходить підсумований облік робочого часу. Що це означає, де застосовується та як правильно здійснити документальне оформлення – читайте далі у статті.
13833

Переведення працівника на інше підприємство

Переведення працівника на інше підприємство стало більш простішою процедурою, а все тому, що у працівника забрали право переносити дні заробленої щорічної відпустки до іншого роботодавця.
14868

Облік витрат за соціальними внесками в ОМС

За якими виплатами ОМС має нараховувати соціальні внески, серед яких ЄСВ і пенсійний збір? Мінімальні та максимальні розміри ЄСВ, загальні правила нарахування й бухгалтерські проведення для обліку витрат ОМС за соціальними внесками – все це у консультації.
2937

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді