Нова форма паспорту бюджетної програми та правила його складання

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Автор
консультант з обліку та оподаткування, Київ
У п’ятницю, 05.01.2023, набрали чинності накази Мінфіну, якими змінено правила складання паспортів бюджетних програм та звітів про їх виконання.

паспорт бюджетної програми

Пошук по Класифікатору професій

Мінфін затвердив нові форми:

  • паспорта бюджетної програми;
  • звіту про його виконання (форму використовуватимемо при звіті за 2024 рік).

Також оновив деякі правила складання паспортів бюджетних програм та звітів про їх виконання.

Під час складання паспортів бюджетних програм слід врахувати, що напрями використання бюджетних коштів висвітлюють як безпосередньо публічні послуги, так і їх отримувачів та/або надавачів.

Мінфін уточнив строк подачі на погодження проєктів паспортів бюджетних програм у разі встановлення бюджетних призначень законом про внесення змін до закону про Державний бюджет України та/або відкриття в установленому законодавством України порядку нових бюджетних програм після прийняття закону про Державний бюджет України. Їх головні розпорядники подають на погодження до Мінфіну протягом тижня після внесення Мінфіном відповідних змін до розпису державного бюджету.

Якщо під час виконання бюджетної програми зміна обставин зумовлює відхилення (збільшення або зменшення) обсягів касових видатків (наданих кредитів з бюджету) за напрямами використання бюджетних коштів від обсягів, затверджених у паспорті бюджетної програми, але не призводить до виникнення нових напрямів використання бюджетних коштів, зміни до паспорта такої бюджетної програми не вносять. Пояснення щодо причин таких відхилень головні розпорядники надають у звіті про виконання паспорта бюджетної програми.

Складаючи звіт про виконання бюджетної програми за 2023 рік врахуйте, що у графах 6–8 зазначаємо обсяги касових видатків (наданих кредитів з бюджету), визначених з урахуванням даних зведеної річної бюджетної звітності. Рядок «Усього» має відповідати даним зведеної річної бюджетної звітності за відповідною бюджетною програмою, в т. ч. показник у графі 7 має дорівнювати сумі касових видатків (наданих кредитів з бюджету) за рік, наведених у звітах про надходження і використання:

  • коштів, отриманих як плата за послуги (форма № 4-1д, № 4-1м);
  • коштів, отриманих за іншими джерелами власних надходжень (форма № 4-2д, № 4-2м);
  • інших надходжень спеціального фонду (форма № 4-3д, № 4-3м);
  • коштів, отриманих як окремі субвенції з місцевого бюджету (форма № 4-4д);
  • інших надходжень спеціального фонду (кредити (позики) від іноземних держав, іноземних фінансових установ і міжнародних фінансових організацій) (форма № 4-3д.1, № 4-3м.1).

Накази Мінфіну від 11.12.2023 № 682 та від 29.12.2023 № 736, якими внесені зміни, набрали чинності 05.01.2024.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як розпорядник бюджетних коштів відповідає за помилки одержувача

Яких порушень найчастіше припускаються розпорядники та одержувачі бюджетних коштів? Чим може завершитися перевірка, якщо аудитори виявляють серйозні недоліки у використанні бюджетних ресурсів? У статті розповідаємо, які помилки притаманні одержувачу та чому це може стати головним болем розпорядника бюджетних коштів.
22368

Витрати на освітню субвенцію у 2025 році

Місцеві бюджети з державного бюджету отримують трансферти на спільні цільові програми. Освітня субвенція – це один з таких трансфертів. Про умови її отримання та перелік витрат, на які можна витрачати кошти освітньої субвенції – у цьому огляді
8906

Коди економічної класифікації видатків бюджету 2025: інструкція застосування

Мінфін регулярно оновлює інструкцію зі застосування КЕКВ. Це зумовлює проблеми в установах, адже вони планують видатки у кошторисах за старими КЕКВ, а проводити їх потрібно вже за новими. Актуальні коди економічної класифікації видатків бюджетних установ 2025 року та їхнього застосування — у цьому огляді
422045

Кошторис бюджетної установи – зразок складання та особливості

Кошторис – це головний плановий документ бюджетної установи. Без нього витрачання бюджетних коштів стає нецільовим. Тому складати кошторис бюджетної установи – важливий процес, за якого норми закону потрібно чітко дотримати, а всі витрати-доходи перерахувати.
182347

Заява про відкриття та закриття рахунків

Відкриття та закриття рахунків актуально на початку та в кінці року, а також в процесі реорганізації або утворення бюджетної установи. Тримайте зразки заяви про відкриття та закриття рахунків.
51499

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді