Як визначати рівнозначність посад державної служби

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Автор
консультант з обліку та оподаткування, Київ
НАДС роз’яснило як визначати рівнозначність посад державної служби та чи є різниця між рівнем і типом держоргану.

рівнозначність посад державної служби

Пошук по Класифікатору професій

Рівнозначна посада – це посада державної служби, що належить до однієї підкатегорії посад державної служби з урахуванням рівнів державних органів.

Під час переведення держслужбовців на інші посади державної служби застосовують Перелік посад державної служби, що прирівнюються до відповідних підкатегорій, затверджений постановою КМУ від 18.01.2017 № 15 (далі – Перелік), для визначення підкатегорії посади державної служби, необхідної для встановлення рівнозначності посад.

Для цілей визначення рівнозначності посад державної служби застосовуються рівні держорганів, передбачені частиною 1 статті 51 Закону про держслужбу:

  1. Апарат ВРУ, Секретаріат КМУ, постійно діючий допоміжний, допоміжні, консультативно-дорадчі органи, утворені Президентом України, Представництво Президента України в АР Крим, Національна служба посередництва і примирення, Секретаріат Національної тристоронньої соціально-економічної ради, апарати (секретаріати) РНБО, ЦВК, Рахункової палати, Конституційного суду України, Верховного Суду, Офісу Генерального прокурора;
  2. міністерства, ЦОВВ із спеціальним статусом, апарати (секретаріати) вищих спеціалізованих судів, Вищої ради правосуддя, Вищої кваліфікаційної комісії суддів України;
  3. інші державні органи, юрисдикція яких поширюється на всю територію України;
  4. державні органи, юрисдикція яких поширюється на територію АР Крим, однієї або кількох областей, міст Києва та Севастополя;
  5. державні органи, юрисдикція яких поширюється на територію одного або кількох районів, районів у містах, міст обласного значення.

З огляду на наведене, при визначенні рівнозначності посад державної служби пункт 11 розділу «Прикінцеві положення» Закону № 3460, у якому прописані типи держорганів, не застосовують.

Поняття «рівень» державного органу i «тип» державного органу не є тотожними, вони визначені різними законами і застосовуються для різних цілей проходження державної служби.

Отже, під час переведення державних службовців на рівнозначні чи нижчі посади державної служби відповідно до статті 41 Закону про держслужбу застосовують положення статей 6, 51 цього закону і Переліку.

Із роз’яснення НАДС від 18.01.2024 № 178-р/з

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як перевести держслужбовця з РДА в орган місцевого самоврядування

Держслужбовців можуть переводити з районних держадміністрацій до органів місцевого самоврядування. У статті розберемо порядок переведення, як оформити контракт, що писати в трудовій книжці та як діяти з рангом держслужбовця
7996

Повідомлення про суттєві зміни в майновому стані: хто, коли, як

Держорган НАЗК вимагає електронного декларування статків і подачі повідомлення про суттєві зміни в майновому стані, аби запобігти корупції. Хто зобов’язаний подавати це повідомлення, за яких умов і коли?
11390

Електронна декларація – заповнення

Детальний алгоритм заповнення оновленої електронної декларації – у статті. Розділ за розділом без помилок разом із порадами від експерта.
86392

Чи проводити щорічну оцінку в ОМС

Чи проводиться зараз щорічна оцінка виконання посадовців ОМС? Чи заміняє атестація щорічну оцінку? Ці та інші пов’язані питання – в консультації
20101

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді