Нові форми заяв для держреєстрації

Мін’юст наказом від 29.08.2018 № 2824/5 затвердив у новій редакції форми заяв у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань:

  • Форма 1 — Заява про державну реєстрацію створення юридичної особи;
  • Форма 2 — Заява про державну реєстрацію переходу юридичної особи на діяльність на підставі власного установчого документа чи модельного статуту;
  • Форма 3 — Заява про державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань;
  • Форма 4 — Заява про державну реєстрацію створення відокремленого підрозділу юридичної особи;
  • Форма 5 — Заява про державну реєстрацію змін до відомостей про відокремлений підрозділ юридичної особи, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань;
  • Форма 6 — Заява про державну реєстрацію припинення відокремленого підрозділу юридичної особи;
  • Форма 8 — Заява про державну реєстрацію припинення юридичної особи в результаті її реорганізації;
  • Форма 9 — Заява про державну реєстрацію включення відомостей про юридичну особу до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань;
  • Форма 22 — Заява про державну реєстрацію (акредитацію) відокремленого підрозділу іноземної неурядової організації, представництва, філії іноземної благодійної організації;
  • Форма 23 — Заява про державну реєстрацію змін до відомостей про відокремлений підрозділ іноземної неурядової організації, представництва, філії іноземної благодійної організації, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань

Наказ набере чинності через 10 днів з дня його офіційного опублікування.

Наказ Мін’юсту від 29.08.2018 № 2845/5

вебінар про перевірки ревізорів

Статті за темою

Усі статті за темою

Електронна декларація – заповнення

З 11 жовтня 2024 року набула чинності оновлена форма електронної декларації. Оновлене й повідомлення про суттєві зміни в майновому стані, тож публікуємо детальну інструкцію з заповнення декларції. Експерт пояснює, що і в якому розділі слід зазначати.
67596

Електронна декларація – хто подає

❗️Подання електронної декларації – обов’язок посадовців бюджетних установ. Хто має право не подавати електронну декларацію під час воєнного стану, яка її форма з 11 жовтня 2024 року та які штрафи передбачено – у нашій консультації.
90984

Коди економічної класифікації видатків бюджету: інструкція застосування

Мінфін регулярно оновлює інструкцію зі застосування КЕКВ. Це зумовлює проблеми в установах, адже вони планують видатки у кошторисах за старими КЕКВ, а проводити їх потрібно вже за новими. Актуальні коди економічної класифікації видатків бюджетних установ 2024 року та їх застосування – у цьому огляді.
325754

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді