Договори про здійснення розрахунково-касового обслуговування переукладуть

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Автор
консультант з обліку та оподаткування, Київ
Мінфін оприлюднив нову редакцію Порядку відкриття та закриття рахунків у національній валюті в органах Державної казначейської служби України.

відкриття рахунків у Казначействі

Як подати повідомлення про виплату коштів до ПФУ⤵️

Нова редакція Порядку відкриття та закриття рахунків у національній валюті в органах Державної казначейської служби України затверджена наказом Мінфіну від 18.01.2024 № 23. Після набрання чинності Казначейство у тримісячний строк переукладатиме з клієнтами договори про здійснення розрахунково-касового обслуговування.

Порівняно із попередньою редакцією є суттєві зміни та новації. Нова термінологія:

  • бюджетні рахунки для здійснення витрат (рахунки за витратами) – рахунки, які відкривають органи Казначейства для здійснення операцій за витратами державного та місцевих бюджетів для забезпечення виконання закону про Державний бюджет України та рішень про місцеві бюджети;

  • рахунки зі спеціальним режимом використання – рахунки, які відкриваються в органах Казначейства у випадках, передбачених законодавством України, в т. ч. для здійснення операцій з електронного адміністрування податків, для зарахування депозитних коштів, коштів державних цільових фондів, органів, що контролюють справляння надходжень бюджету, від приватизації майна, ЄСВ, фінансового резерву, а також єдиний рахунок та небюджетні рахунки розпорядників бюджетних коштів;

Рахунки за витратами органи Казначейства відкривають одночасно з відкриттям відповідних рахунків за надходженнями.

Для відкриття бюджетних рахунків для операцій з бюджетними коштами розпорядники подають:

  • заяву про відкриття рахунків (додаток 5 до цього Порядку) за підписом керівника та головного бухгалтера або інших посадових осіб, яким відповідно до картки зі зразками підписів та відбитка печатки, оформленої з дотриманням вимог розділу IV цього Порядку, надано право першого та другого підписів;
  • картку зі зразками підписів та відбитка печатки (додаток 6 до цього Порядку) відповідно до розділу IV цього Порядку.

Відокремлені підрозділи / відокремлені структурні підрозділи розпорядників бюджетних коштів (одержувачів бюджетних коштів) також подають довідку про погодження відкриття рахунка (додаток 7 до цього Порядку) від розпорядника бюджетних коштів (одержувача бюджетних коштів), до складу якого входить відокремлений підрозділ / відокремлений структурний підрозділ.

У разі тимчасового надання особі права першого або другого підпису у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності керівника або головного бухгалтера тимчасова картка подається без зазначення строку її дії. Тимчасова картка засвідчується підписом керівника (заступника керівника) та печаткою установи / організації, якій клієнт підпорядкований або до складу якої входить.

Про інші зміни читайте на сторінках видання «Головбух Бюджет».

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Первинні документи: як скласти без помилок

Первинні документи — це підстава відображати господарські операції в обліку. Які ж вимоги до складання первинних документів та їх взаємозв’язок з фінансовою звітністю — розповідаємо в консультації
72612

Зарплатні документи: терміни зберігання та алгоритм знищення

Вже немає місця, куди класти зарплатні документи? То перевірте, можливо, деякі з них можна знищити. На допомогу прийде наш експерт. Він підкаже мінімальний термін зберігання документів згідно із законодавством
26264

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді