Безоплатно передаєте авто між бюджетними організаціями: що з 20-ОПП

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Листом № 8367/6/99-00-12-01-02-06 від 14 квітня 2021 року ДПС надала роз’яснення щодо особливостей заповнення і подання форми 20-ОПП при безоплатній передачі авто між бюджетними установами.

Організація роботи бухгалтерської служби - спробувати БЕЗПЛАТНО

Безоплатно передаєте авто між бюджетними організаціями: що з 20-ОПП

Відповідно до роз’яснення ДПС, якщо автомобіль, який перебуває на балансі бюджетної установи, безоплатно передають на баланс до іншої бюджетної установи, то бюджетна установа, яка його передає, подає повідомленні № 20-ОПП з інформацією про закриття об'єкта оподаткування, інша - оновлену інформацію про відкриття об'єкта оподаткування.

Подібні операції можна відобразити в повідомленні № 20-ОПП як узагальнену з типом об'єкта оподаткування "автомобільні транспортні засоби" та зазначенням кількості таких транспортних засобів у графі "Реєстраційний номер об'єкта оподаткування".

Причому в разі, коли таке авто не використовується для власних потреб, варто використовувати принцип укрупнення, надаючи у 20-ОПП інформацію про місця їх зберігання.

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Технікоекономічне обґрунтування необхідності списання майна: зразок заповнення

Щоб зняти майно з балансу, треба скласти техніко-економічне обґрунтування. У статті розглянемо на прикладі, як скласти технікоекономічне обґрунтування необхідності списання державного майна.
140

Наказ про проведення інвентаризації: зразок від експерта

Наказ про проведення інвентаризації — документ, що встановлює порядок проведення установою щорічної інвентаризації напередодні складання нею річної звітності. Скачайте актуальний зразок наказу про проведення інвентаризації у 2025 році
186170

Первинні документи: як скласти без помилок

Первинні документи — це підстава відображати господарські операції в обліку. Які ж вимоги до складання первинних документів та їх взаємозв’язок з фінансовою звітністю — розповідаємо в консультації
74012

Інвентарна картка обліку об’єкта основних засобів: заповнення без помилок

На підставі акта введення в експлуатацію основних засобів, акта приймання-передачі основних засобів, технічної та іншої супровідної документації бухгалтер формує регістри аналітичного обліку. Серед них – інвентарна картка обліку об’єкта основних засобів бюджетних установ. Розглянемо детально, як її заповнити
105804

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді