Безоплатно передаєте авто між бюджетними організаціями: що з 20-ОПП

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Листом № 8367/6/99-00-12-01-02-06 від 14 квітня 2021 року ДПС надала роз’яснення щодо особливостей заповнення і подання форми 20-ОПП при безоплатній передачі авто між бюджетними установами.

Організація роботи бухгалтерської служби - спробувати БЕЗПЛАТНО

Безоплатно передаєте авто між бюджетними організаціями: що з 20-ОПП

Відповідно до роз’яснення ДПС, якщо автомобіль, який перебуває на балансі бюджетної установи, безоплатно передають на баланс до іншої бюджетної установи, то бюджетна установа, яка його передає, подає повідомленні № 20-ОПП з інформацією про закриття об'єкта оподаткування, інша - оновлену інформацію про відкриття об'єкта оподаткування.

Подібні операції можна відобразити в повідомленні № 20-ОПП як узагальнену з типом об'єкта оподаткування "автомобільні транспортні засоби" та зазначенням кількості таких транспортних засобів у графі "Реєстраційний номер об'єкта оподаткування".

Причому в разі, коли таке авто не використовується для власних потреб, варто використовувати принцип укрупнення, надаючи у 20-ОПП інформацію про місця їх зберігання.

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Первинні документи: як скласти без помилок

Первинні документи — це підстава відображати господарські операції в обліку. Які ж вимоги до складання первинних документів та їх взаємозв’язок з фінансовою звітністю — розповідаємо в консультації
72608

Інвентарна картка обліку об’єкта основних засобів: заповнення без помилок

На підставі акта введення в експлуатацію основних засобів, акта приймання-передачі основних засобів, технічної та іншої супровідної документації бухгалтер формує регістри аналітичного обліку. Серед них – інвентарна картка обліку об’єкта основних засобів бюджетних установ. Розглянемо детально, як її заповнити
103588

Нестача при інвентаризації: як діяти

Інвентаризаційна комісія не виявила активи, які бухгалтерська служба установи обліковує. Якими документами оформити нестачу при інвентаризації, як оцінити, облікувати та відшкодувати збитки?
35776

Інвентаризація розрахунків в бюджетних установах

Інвентаризація розрахунків в бюджетних установах забезпечується посадовою особою, яка здійснює керівництво установою та створює необхідні умови для її проведення. За несвоєчасне або неякісне проведення інвентаризації грошових коштів і матеріальних цінностей, документальне оформлення її результатів аудитори мають право накласти штраф
12997

Залишкова вартість: що має знати бухгалтер

Залишкова вартість основних засобів підтверджує їхній якісний стан, а правильна оцінка активів допоможе скласти бухгалтерський баланс без помилок. З’ясуємо, на що впливає залишкова вартість та як її визначати
74127

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді