Врахуйте правила при складанні заяви-розрахунку
Для отримання фінансування по лікарняних починаючи з 01.01.2023 заява-розрахунок подається до ПФУ через особистий електронний кабінет страхувальника на вебпорталі електронних послуг.
Функціонал пункту меню «Заяви-розрахунки» особистого кабінету страхувальника дає можливість пошуку та перегляду заяв-розрахунків згідно з визначеними критеріями:
- період реєстрації листків непрацездатності;
- тип заяви-розрахунку (за електронними листками непрацездатності);
- здійснення формування (редагування) та відправки заяви-розрахунку до ПФУ.
Під час формування заяви-розрахунку використовують відомості з електронного листка непрацездатності та Реєстру застрахованих осіб.
До заяви-розрахунку можна додати коментарі, пояснення та, за необхідності, скановані копії документів, які можуть бути використані при прийнятті рішення щодо фінансування.
В одній заяві-розрахунку кількість листків непрацездатності не повинна перевищувати 200 штук.
У назві роботодавця-страхувальника при заповненні заяви-розрахунку заборонено використовувати лапки.
У разі неможливості користуванням електронним кабінетом на вебпорталі електронних послуг роботодавець може скласти заяву-розрахунок у паперовій формі та подати її до будь-якого сервісного центру ПФУ.
За інформацією ГУ ПФУ в Дніпропетровській області