Е-лікарняні: у яких випадках електронну заяву-розрахунок відхиляють
Щоб отримати від ПФУ фінансування для оплати лікарняних роботодавцю необхідно подати заяву-розрахунок, що містить інформацію про суми коштів, нараховані застрахованим особам.
Електронну заяву-розрахунок фахівці ПФУ відхиляють через помилки в ній. Найпоширеніші помилки в електронних заявах-розрахунках за паперовими лікарняними стосуються даних, що вводяться відповідальними особами вручну:
- реквізити листка непрацездатності;
- відомості про застраховану особу.
Для документального підтвердження скановані копії паперових листків непрацездатності прикріплюють до електронної заяви-розрахунку.
У заявах-розрахунках зі статусом «не прийнято» причина відхилення відображається у вигляді коментаря в особистому кабінеті страхувальника на вебпорталі електронних послуг ПФУ.
Тож для своєчасного отримання допомоги по тимчасовій непрацездатності потрібно уважно перевіряти всі реквізити та реєстраційні дані.
Замовляйте в редакції за номером 0 800 21 12 20