Служба персоналу в ОМС: нове положення під новий закон

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Автор
консультант з обліку та оподаткування, Київ
НАДС затвердило Типове положення про службу управління персоналом в органі місцевого самоврядування.

положення про службу управління персоналом омс

Типове положення регулює питання діяльності служби управління персоналом в сільській, селищній, районній у місті (у разі створення), міській раді, її виконавчих органах, утворених зі статусом юридичної особи публічного права, районній, обласній раді.

Структурні підрозділи з питань персоналу (департаменти, управління, відділи, сектори тощо) утворюються:

  • сільським, селищним, міським головою – в апараті ради;
  • керівником відповідного виконавчого органу ради – у виконавчих органах ради.

Згідно з рішенням районної у місті (у разі створення), районної, обласної ради за пропозицією голови ради утворюється структурний підрозділ з питань персоналу або вводиться посада спеціаліста з питань персоналу у виконавчому апараті ради.

У разі доцільності сільський, селищний, міський голова, керівник відповідного виконавчого органу ради, голова районної у місті (у разі створення), районної, обласної ради замість структурного підрозділу з питань персоналу може запропонувати введення в штат відповідного апарату сільської, селищної, міської ради, виконавчого органу ради, виконавчого апарату районної, обласної ради посади спеціаліста з питань персоналу.

Чисельність служби управління персоналом установлюється з розрахунку загальної чисельності персоналу в ОМС (апараті) та спроможності ефективного виконання нею основних завдань, функцій та реалізації прав, передбачених розділом II Типового положення. Якщо загальна чисельність персоналу в ОМС (апараті) становить менше 20 осіб, то обов’язки служби управління персоналом можуть бути покладені на одного з службовців місцевого самоврядування цього органу (апарату).

Наказ НАДС від 19.02.2024 № 26-24, яким затверджено Типове положення, набере чинності одночасно з набранням чинності новим Законом України «Про службу в органах місцевого самоврядування» від 02.05.2023 № 3077-IX.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Освітня субвенція 2025/2026: розмір, розподіл, бухоблік

Освітня субвенція — це один із трансфертів, які місцеві бюджети отримують з державного бюджету на спільні цільові програми. Про умови її отримання та перелік витрат, на які можна витрачати кошти освітньої субвенції у 2025 та 2026 роках — говоримо у цьому огляді.
14508

Облік витрат за договорами надання послуг в ОМС

Надання й отримання послуг — це повсякденність будь-якої бюджетної установи. Не виняток і органи місцевого самоврядування (ОМС). Як обліковувати витрати на послуги, зокрема за цивільно-правовими договорами — у даному огляді
9495

Облік безоплатно отриманих основних засобів

Бюджетні установи отримують основні засоби без оплати: від юридичних і фізичних осіб як дарунок, а також від інших бюджетних установ. Як показати в обліку дарунки — від отримання до амортизації
48297

Як провести видатки з благоустрою території

Висадка квітів до свята, озеленення території, вивезення сміття, косіння трави, облаштування автобусних зупинок та інші заходи з утримання території у належному стані. Усі ці заходи з благоустрою потребують належного проведення видатків. Якими вони бувають, їхні КЕКВ, бухгалтерські рахунки та облік — у консультації
16923

Програмно-цільовий метод: як застосувати на практиці

В основу процесу складання місцевих бюджетів, їхнього виконання та звітування покладений програмно-цільовий метод (ПЦМ). Що це таке та яка бюджетна документація з цим методом пов’язана — у цьому огляді
10164

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді