Служба персоналу в ОМС: нове положення під новий закон

Автор
консультант з обліку та оподаткування, Київ
НАДС затвердило Типове положення про службу управління персоналом в органі місцевого самоврядування.

положення про службу управління персоналом омс

Типове положення регулює питання діяльності служби управління персоналом в сільській, селищній, районній у місті (у разі створення), міській раді, її виконавчих органах, утворених зі статусом юридичної особи публічного права, районній, обласній раді.

Структурні підрозділи з питань персоналу (департаменти, управління, відділи, сектори тощо) утворюються:

  • сільським, селищним, міським головою – в апараті ради;
  • керівником відповідного виконавчого органу ради – у виконавчих органах ради.

Згідно з рішенням районної у місті (у разі створення), районної, обласної ради за пропозицією голови ради утворюється структурний підрозділ з питань персоналу або вводиться посада спеціаліста з питань персоналу у виконавчому апараті ради.

У разі доцільності сільський, селищний, міський голова, керівник відповідного виконавчого органу ради, голова районної у місті (у разі створення), районної, обласної ради замість структурного підрозділу з питань персоналу може запропонувати введення в штат відповідного апарату сільської, селищної, міської ради, виконавчого органу ради, виконавчого апарату районної, обласної ради посади спеціаліста з питань персоналу.

Чисельність служби управління персоналом установлюється з розрахунку загальної чисельності персоналу в ОМС (апараті) та спроможності ефективного виконання нею основних завдань, функцій та реалізації прав, передбачених розділом II Типового положення. Якщо загальна чисельність персоналу в ОМС (апараті) становить менше 20 осіб, то обов’язки служби управління персоналом можуть бути покладені на одного з службовців місцевого самоврядування цього органу (апарату).

Наказ НАДС від 19.02.2024 № 26-24, яким затверджено Типове положення, набере чинності одночасно з набранням чинності новим Законом України «Про службу в органах місцевого самоврядування» від 02.05.2023 № 3077-IX.

передплата журнал для бухгалтерів

Статті за темою

Усі статті за темою

Податкові зобов’язання ОМС

Органи місцевого самоврядування теж є платниками податків. Які саме податки вони сплачують так як показати в обліку нарахування податкових зобов’язань з податків і зборів та їхнє погашення ОМС, якими є бухгалтерські проведення по нарахуванню та погашенню податкових зобов’язань – у даному огляді.
6200

Податки в ОМС: бухоблік та проведення

Сплата податків не минає нікого. І бюджетники не виключення. Навіть ті, які мають відношення до влади, зокрема й місцевої. Які податки і збори є витратами ОМС, як їх обліковувати, бухгалтерські проведення. Про це та інше – у консультації.
10043

Чи проводити щорічну оцінку в ОМС

Чи проводиться зараз щорічна оцінка виконання посадовців ОМС? Чи заміняє атестація щорічну оцінку? Ці та інші пов’язані питання – в консультації.
11809

Особливості складання розрахунків до проєктів місцевих бюджетів на 2025 рік

Проєкт місцевого бюджету на 2025 рік має ґрунтуватись на розрахунках місцевих фінансових органів, бюджетних запитах головних розпорядників коштів місцевого бюджету та показниках, що стосуються місцевих бюджетів та які будуть закладені у проєкт Держбюджету на 2025 рік. Їх містять особливості складання розрахунків місцевих бюджетів, які Мінфін доводить до місцевих фінансових органів згідно зі статтею 75 Бюджетного Кодексу.
1494

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді