Служба персоналу в ОМС: нове положення під новий закон
Типове положення регулює питання діяльності служби управління персоналом в сільській, селищній, районній у місті (у разі створення), міській раді, її виконавчих органах, утворених зі статусом юридичної особи публічного права, районній, обласній раді.
Структурні підрозділи з питань персоналу (департаменти, управління, відділи, сектори тощо) утворюються:
- сільським, селищним, міським головою – в апараті ради;
- керівником відповідного виконавчого органу ради – у виконавчих органах ради.
Згідно з рішенням районної у місті (у разі створення), районної, обласної ради за пропозицією голови ради утворюється структурний підрозділ з питань персоналу або вводиться посада спеціаліста з питань персоналу у виконавчому апараті ради.
У разі доцільності сільський, селищний, міський голова, керівник відповідного виконавчого органу ради, голова районної у місті (у разі створення), районної, обласної ради замість структурного підрозділу з питань персоналу може запропонувати введення в штат відповідного апарату сільської, селищної, міської ради, виконавчого органу ради, виконавчого апарату районної, обласної ради посади спеціаліста з питань персоналу.
Чисельність служби управління персоналом установлюється з розрахунку загальної чисельності персоналу в ОМС (апараті) та спроможності ефективного виконання нею основних завдань, функцій та реалізації прав, передбачених розділом II Типового положення. Якщо загальна чисельність персоналу в ОМС (апараті) становить менше 20 осіб, то обов’язки служби управління персоналом можуть бути покладені на одного з службовців місцевого самоврядування цього органу (апарату).
Наказ НАДС від 19.02.2024 № 26-24, яким затверджено Типове положення, набере чинності одночасно з набранням чинності новим Законом України «Про службу в органах місцевого самоврядування» від 02.05.2023 № 3077-IX.