Що робити, якщо звітність прийнята Казначейством, але її потрібно змінити

Автор
консультант з обліку та оподаткування, Київ
Фахівці Казначейства пояснили Порядок внесення коригувань у форми звітів, що були вже прийняті Казначейством.

звітність казначейство

◀️ НОВАЦІЇ В КАЗНАЧЕЙСЬКОМУ ОБСЛУГОВУВАННІ ▶️

Якщо виникла необхідність внесення коригувань у форми звітів, що були прийняті Казначейством, ці форми звітів підлягають видаленню і повторному створенню.

Для видалення форм звітів потрібно звернутись до органу Казначейства за місцем обслуговування, що приймає звітність на перевірку та повідомити ідентифікатор звіту (ID), який потрібно видалити.

Після видалення відповідної форми потрібно сформувати відповідний звіт з правильними даними та надіслати його органу Казначейства.

За інформацією Казначейства

меми про бухгалтерів

Працюйте, відпочивайте й не забувайте, що поки ціни у відпустці – працюють знижки на передплату е-журналів «Головбух Бюджет» та «Головбух Праця та Зарплата».

Поспішайте – даруємо 2000 грн на передплату.

Статті за темою

Усі статті за темою

Як розрахувати середньооблікову кількість штатних працівників

Коли справа доходить до подання звітності, у бухгалтера постають питання. Адже є сумісники, декретниці, нові працівники й ті, що звільнилися. Давайте розглянемо, як розраховується середньооблікова кількість штатних працівників.
54848

Виправлення помилок поточного періоду

Виправлення помилок поточного періоду – завдання для бухгалтера, який також виправляє помилки у бухобліку та фінзвітності. Розглянемо способи та приклади виправлення помилок у фінзвітності
3269

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді