Фахівці Казначейства пояснили Порядок внесення коригувань у форми звітів, що були вже прийняті Казначейством.

↪️Наказ про облікову політику: зразок скачати
Якщо виникла необхідність внесення коригувань у форми звітів, що були прийняті Казначейством, ці форми звітів підлягають видаленню і повторному створенню.
Для видалення форм звітів потрібно звернутись до органу Казначейства за місцем обслуговування, що приймає звітність на перевірку та повідомити ідентифікатор звіту (ID), який потрібно видалити.
Після видалення відповідної форми потрібно сформувати відповідний звіт з правильними даними та надіслати його органу Казначейства.
За інформацією Казначейства
Ніхто не застрахований від помилок. Тому навіть найдосвідченішому бухгалтеру доводиться їх виправляти. Про виправлення помилок у фінансовій звітності і поговоримо
У складі фінансової звітності бюджетні установи, держоргани та ОМС звітують про надходження та витрати грошових коштів у процесі своєї операційної, інвестиційної та фінансової діяльності. Як заповнити Звіт про рух грошових коштів (форма № 3-дс) і уникнути помилок? Відповідаємо
Подання електронної декларації — обов’язок держслужбовців, службовців органів місцевого самоврядування, а також інших осіб, які виконують державні, адміністративні, організаційно-розпорядчі функції в бюджетних установах. Про нову форму декларації, яка діє з 11.10.2024 року та штрафи за недостовірні відомості — у консультації експерта
Звіт про фінансові результати, а саме – форма 2-дс, входить до фінансової звітності — квартальної та річної. На допомогу бухгалтеру експерт наводить бланк та роз’яснення його заповнення
Детальний алгоритм заповнення оновленої електронної декларації — у статті. Розділ за розділом без помилок разом із порадами від експерта