Звільнення уповноваженої особи: передача справ та повернення КЕП
У випадку звільнення уповноваженої особи Замовник має призначити нову уповноважену особу одним із способів, передбачених Законом про закупівлі. Жоден нормативно-правовий акт не передбачає як саме має відбуватися передача справ від однієї уповноваженої особи до іншої.
Якщо в Замовника немає внутрішнього документу щодо передачі справ та документів при звільненні особи, необхідно прописати в розпорядчому документі (наприклад, наказі чи розпорядженні) зобов’язати уповноважену особу, що звільняється, передати справи іншій уповноваженій особі, яка буде призначена керівником Замовника. Найкращим варіантом буде передбачити цей процес у положенні про уповноважену особу.
Водночас, якщо уповноваженою особою, яка звільняється, оголошено процедури закупівлі, які є незавершеними на час її звільнення, Замовнику необхідно організувати вчасну передачу справ, оскільки кожен етап проведення процедури закупівлі має свої строки, за порушення яких перевіряючі органи можуть притягнути до відповідальності та накласти штраф.
Передачу справ та документів уповноваженою особою, яка звільняється, може бути здійснено шляхом складання та підписання акта приймання-передачі документів.
Керівнику потрібно розпорядчим рішенням створити комісію зі складу працівників установи, які будуть присутні при передачі документів та справ уповноваженої особи.
В акті необхідно зазначити, які документи передаються, від кого та кому, їх перелік та кількість.
До звільнення уповноважена особа має повернути захищений носій інформації (токен), на якому зберігається її кваліфікований електронний підпис (КЕП). Але спершу вона має звернутися до кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, котрий виготовив їй КЕП з заявою про скасування або заблокування електронного підпису.