Штатний розпис працівника бюджетної установи, який обіймав посаду бухгалтера, передбачає 50% надбавки за високі досягнення в праці.
Працівник з посади звільнився, а новоприйнятому працівнику планують встановити цю надбавку лише згодом.
При цьому ані назва посади, ані посадовий оклад не змінюється. Чи потрібно вносити зміни до штатного розпису, щоб скасувати надбавку? Відповідь у статті.
ЧИТАТИ СТАТТЮ
УВАГА!
Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.
Перш ніж виплатити працівникові зарплату, бухгалтер повинен відрахувати із неї податки. А ще можуть бути й аліменти та інші обов’язкові платежі. Усе про відрахування із заробітної плати — у статті.
Пенсії, інші види соціальних виплат та допомоги, що є основним джерелом існування, мають забезпечувати рівень життя, не нижчий від прожиткового мінімуму, встановленого законом. Цю гарантію закріплено у частини третій статті 46 Конституції України. Розглянемо що ж собою являє такий показник як прожитковий мінімум 2024 року, розмір якого визнає Держбюджет-2024.
У консультації – про оформлення зарплатних документів, зразки зарплатних відомостей, а також про відповідальність фінансову, адміністративну, дисциплінарну, кримінальну при нарахуванні зарплати.
У консультації мова піде про ті суми, які відраховуються із заробітної плати працівників. Це зокрема податки, аліменти, штрафи, добровільні відрахування. Як визначити відрахування із заробітної плати, як про них звітувати та якими є бухгалтерські проведення для утримань із заробітної плати у бюджетних установах.
Бухгалтер має знати, який первинний документ за обліку безспірного списання, як упорядкувати зареєстровані зобов’язання та за яким алгоритмом списувати кошти.