Чи знаєте ви, як завершити ревізію на свою користь? ►►► Пройдіть тест✔️
Отримання відомостей про розрахунки з бюджетом користувачами Е-кабінету відбувається за наступним алгоритмом:
1. Створення та подання заяви в Електронному кабінеті:
Меню «Заяви, запити для отримання інформації» приватної частини Е-кабінету дозволяє платнику в електронному вигляді створити та надіслати до ДПС Запит про отримання витягу щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами за даними органів ДПС (далі — Запит) за формою «F/J1300203».
Поля форми Запиту заповнюються системою автоматично. Зберегти створений Запит можна натиснувши кнопку «Зберегти». Збережений документ можна підписати та відправити до органу ДПС, натиснувши кнопки «Підписати» та «Відправити». Відповідь на Запит надсилається платнику податків в Електронний кабінет не пізніше 15 робочих днів з дня його отримання.
2. Перегляд у режимі реального часу
Самостійно в режимі реального часу перевірити дані, за якими сформовано Витяг, або отримати відомості про розрахунки з бюджетами та цільовими фондами платники можуть також за допомогою меню «Стан розрахунків з бюджетом» приватної частини Е-кабінету шляхом доступу до облікових показників інтегрованих карток.
У цьому меню переглянути інформацію про розрахунки з бюджетом можна за останні два роки у розрізі:
- органу ДПС;
- назви податку (платежу), платіж (код);
- бюджетного рахунку.
Вивантажити отриману (сформовану) інформацію можна у форматі XLS.
За бажанням платника та його зверненням до органу ДПС відповідна інформація надається йому у вигляді довідки довільної форми у терміни, встановлені ст. 20 Закону «Про звернення громадян», а саме не пізніше 15 робочих днів з дня отримання такого звернення».
За матеріалами ДПС
УВАГА!
Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.