Особливості проведення аудиту електронної трудової книжки

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Покрокова інструкція проведення аудиту відцифрованої трудової книжки.

Особливості проведення аудиту електронної трудової книжки

Калькулятор стажу

Де застрахована особа може побачити свою електронну трудову книжку

Щоб побачити свою електронну книжку, потрібно виконати наступні кроки:

  • увійти до особистого кабінету на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України або у мобільному застосунку «Пенсійний фонд» за допомогою:
  • кваліфікованого електронного підпису (КЕП);
  • банківської картки (BankID) або Дія.Підпис;
  • у лівому боковому меню обрати пункт «Електронна трудова книжка»;
  • натиснути кнопку «Дані ЕТК» та обрати вкладку «Відцифрована ЕТК»;
  • у вкладці «Скан-копії трудової книжки» – всі скани документів, які були надані для оцифрування періодів трудової діяльності.

Аудит електронної трудової книжки

Аудит електронної трудової книжки складається з наступних етапів:

  • перевірка повноти оцифрованих відомостей відповідно до сканованих документів (трудова книжка, диплом, військовий квиток тощо);
  • перевірка орфографічних помилок при оцифруванні;
  • перевірка відповідності оцифрованих записів записам трудової діяльності в паперовій трудовій книжці щодо:
  • назви роботодавця;
  • змісту відомостей;
  • дати події (призначення, переведення, звільнення, тощо);
  • дати наказів, номера наказів.

Як внести зміни в електронну трудову книжку

Повторно подаються відомості про трудову діяльність у випадку виправлення записів, виявлення пропущеного, неправильного або неточного запису. При повторному поданні відомостей про трудову діяльність подаються титульна сторінка та сторінки зі змінами відповідно до п.6 порядку 11-1 (у редакції постанови ПФУ № 8-3). Для цього необхідно:

  • авторизуватися в особистому кабінеті на вебпорталі Пенсійного фонду України з використанням КЕП;
  • створити повторне звернення:
  • застраховані особи створюють у вкладці «Відомості про трудові відносини»;
  • роботодавці – у вкладці «Відомості про трудові відносини робітника»);
  • заповнити екранну форму;
  • повторно завантажити скановану копію титульного аркуша трудової книжки (для ідентифікації приналежності документа) та додати скановану копію сторінки із записами, які потребують уточнення.

Джерело: офіційний сайт ГУ ПФУ у Вінницькій області

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Господарський договір бюджетної установи

Господарський договір бюджетної установи — типи, види, істотні умови, порядок укладання та розірвання, перевірки. З якими господарськими договорами зазвичай мають справу бюджетники, чи є в них певні особливості?
24984

Типове положення про бухгалтерську службу бюджетної установи 2025

Положення про бухгалтерську службу в 2025 році зазнало змін. У статті — актуальний бланк і пояснення від експерта про завдання, функціональні обов’язки та повноваження бухгалтерської служби бюджетної установи.
563

Зразок положення про оплату праці: скачайте

У статті — зразок положення про оплату праці працівників на прикладі комунального підприємства. Скористайтеся прикладом і складіть власне положення без помилок.
70927

Строковий трудовий договір: зразок, особливості оформлення

Коли можна укладати строковий трудовий договір у 2025 році, хто підпадає під винятки (вчитель-пенсіонер, відсторонений, тимчасовий працівник), і як правильно скласти документ — розповідаємо у статті. Скачайте зразок строкового договору і укладіть його без помилок.
92064

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді