Закон про відновлення середньострокового планування місцевих бюджетів готовий до розгляду у Раді

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Комітет ВРУ з питань бюджету рекомендує Парламенту ухвалити в першому читанні законопроєкт № 11131 стосовно змін до Бюджетного кодексу, які відновлюють середньострокове планування місцевих бюджетів.

Рада розгляне законопроєкт щодо відновлення середньострокового планування місцевих бюджетів

◀️ НОВАЦІЇ В КАЗНАЧЕЙСЬКОМУ ОБСЛУГОВУВАННІ ▶️

Про середньострокове планування державного та місцевих бюджетів йдеться в Меморандумі з МВФ (у текстовій частині, яка перераховує наміри України). Крім цього, законопроєкт № 11131 та підзаконні акти до нього стануть однією з умов для фінансування від Світового банку.

Що передбачає закон про відновлення середньострокового планування місцевих бюджетів :

  • відновлюється середньострокове планування місцевих бюджетів (фактично складення прогнозу місцевих бюджетів на 3 роки). Виняток – тимчасово окуповані території, або території, на яких ведуться активні бойові дії;
  • розширюються напрямки використання залишків коштів ОМС, додаються: погашення кредиторської заборгованості, облаштування місць тимчасового перебування ВПО, співфінансування з місцевих бюджетів та придбання ОВДП строком більше 1 року;
  • місцеві ради зможуть надавати фінансову гарантію не тільки на запозичення для інвест-проєктів, але і на кредити-рефінансування раніше взятих позик (за погодженням з Мінфіном);
  • дозволяється ще на 6 років (до 2030) ОМСам не застосовувати норми Бюджетного кодексу щодо загального обсягу місцевого боргу (але все одно має бути погодження Мінфіну).

Джерело: сторінка у Facebook Комітету ВРУ з питань бюджету

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як розпорядник бюджетних коштів відповідає за помилки одержувача

Яких порушень найчастіше припускаються розпорядники та одержувачі бюджетних коштів? Чим може завершитися перевірка, якщо аудитори виявляють серйозні недоліки у використанні бюджетних ресурсів? У статті розповідаємо, які помилки притаманні одержувачу та чому це може стати головним болем розпорядника бюджетних коштів.
22375

Витрати на освітню субвенцію у 2025 році

Місцеві бюджети з державного бюджету отримують трансферти на спільні цільові програми. Освітня субвенція – це один з таких трансфертів. Про умови її отримання та перелік витрат, на які можна витрачати кошти освітньої субвенції – у цьому огляді
8923

Коди економічної класифікації видатків бюджету 2025: інструкція застосування

Мінфін регулярно оновлює інструкцію зі застосування КЕКВ. Це зумовлює проблеми в установах, адже вони планують видатки у кошторисах за старими КЕКВ, а проводити їх потрібно вже за новими. Актуальні коди економічної класифікації видатків бюджетних установ 2025 року та їхнього застосування — у цьому огляді
422102

Кошторис бюджетної установи – зразок складання та особливості

Кошторис – це головний плановий документ бюджетної установи. Без нього витрачання бюджетних коштів стає нецільовим. Тому складати кошторис бюджетної установи – важливий процес, за якого норми закону потрібно чітко дотримати, а всі витрати-доходи перерахувати.
182367

Заява про відкриття та закриття рахунків

Відкриття та закриття рахунків актуально на початку та в кінці року, а також в процесі реорганізації або утворення бюджетної установи. Тримайте зразки заяви про відкриття та закриття рахунків.
51510

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді