Мінфін затвердив форми надання інформації в межах здійснених місцевих запозичень та наданих місцевих гарантій.

Доплата за шкідливі умови праці: уникніть помилок і захистіть себе документально
Мінфін затвердив форми:
- інформації про валютно-фінансові умови місцевого запозичення / місцевої гарантії;
- графіків планових та фактичних надходжень коштів за місцевим запозиченням та місцевою гарантією (всі надходження);
- графіків планових та фактичних платежів за місцевим запозиченням та місцевою гарантією (всі платежі).
Нагадаємо, заповнені форми потрібно подати Мінфіну у десятиденний строк після підписання договору позики (кредитного договору). А графіки, окрім цього строку, додатково потрібно подавати у десятиденний строк після їх здійснення.
Їх подає ВР АР Крим, обласні, міські, селищні та сільські ради згідно з пунктом 12 Порядку здійснення місцевих запозичень, затвердженого постановою КМУ від 16.02.2011 № 110, та пунктом 10 Порядку надання місцевих гарантій, затвердженого постановою КМУ від 14.05.2012 № 541.
Наказ Мінфіну від 13.06.2024 № 287, яким затверджені форми, не набрав чинності.
Кошторис — це головний плановий документ бюджетної установи. Без нього витрачання бюджетних коштів стає нецільовим. Тому складати кошторис бюджетної установи — важливий процес, за якого норми закону потрібно чітко дотримати, а всі витрати-доходи перерахувати.
Висадка квітів до свята, озеленення території, вивезення сміття, косіння трави, облаштування автобусних зупинок та інші заходи з утримання території у належному стані. Усі ці заходи з благоустрою потребують належного проведення видатків. Якими вони бувають, їхні КЕКВ, бухгалтерські рахунки та облік — у консультації
Державний бюджет — це бюджет країни і його визначають у відповідному законі, який приймає Верховна Рада. Бюджет села, селища, міста визначає відповідна місцева рада у рішенні про місцевий бюджет. Що це за рішення, яка його структура, хто його складає та як його приймають розглянемо далі.
Бюджетний запит — це початок циклу щорічного бюджетного процесу. Як його готувати при складанні проєктів місцевих бюджетів, якими правилами та нормативними документами керуватися, про інструкцію з підготовки бюджетних запитів, типовий перелік результативних показників, типові недоліки підготовки бюджетних запитів — питання цього огляду.
В основу процесу складання місцевих бюджетів, їхнього виконання та звітування покладений програмно-цільовий метод (ПЦМ). Що це таке та яка бюджетна документація з цим методом пов’язана — у цьому огляді