Що має зробити місцевий фінансовий орган у разі запозичення

Автор
консультант з обліку та оподаткування, Київ
Мінфін відкоригував Порядок ведення Реєстру місцевих запозичень та місцевих гарантій (далі – Порядок).

місцеві запозичення

Відправляємо працівників у відрядження під час війни

Кількість додатків до Порядку Мінфін зменшив до двох та виклав їх у новій редакції. За новими формами потрібно подавати:

  • Інформацію про укладення правочину щодо здійснення місцевого запозичення / внесення змін;
  • Інформацію про укладення правочину щодо надання місцевих гарантій / внесення змін.

Відповідну інформацію з Реєстру місцевих запозичень та місцевих гарантій (далі – Реєстр) Мінфін щомісячно до 25 числа місяця, що настає за звітним, оприлюднюватиме за цими формами на своєму офіційному вебсайті.

Щоб місцеві запозичення та місцеві гарантії Мінфін зареєстрував, місцевий фінансовий орган у паперовій чи електронній формі має йому подати у десятиденний строк після підписання договору позики (кредитного договору):

  • супровідний лист;
  • копію кредитного та/або гарантійного договору;
  • копію рішення про здійснення запозичень чи надання гарантій;
  • інформацію, необхідну для внесення до Реєстру.

Про розірвання кредитного та/або гарантійного договору місцевий фінансовий орган повідомляє Мінфін у десятиденний строк після такого факту та додає копію листа-підтвердження від кредитора.

Місцевий фінансовий орган протягом 10 днів з дня отримання коштів за місцевими запозиченнями та кредитами (позиками), виконання яких забезпечено місцевими гарантіями, або виконання платежу з погашення / обслуговування місцевого запозичення або місцевої гарантії надсилає до Мінфіну дані про стан розрахунку за ними у паперовій чи електронній формі.

У разі повного виконання умов договору місцевий фінансовий орган повідомляє Мінфін у місячний строк після такого виконання та додає копію листа-підтвердження від кредитора.

Наказ Мінфіну від 24.07.2024 № 359, яким змінено Порядок, не набрав чинності.

передплата журнал для бухгалтерів

Статті за темою

Усі статті за темою

Програмна класифікація видатків: обираємо назву бюджетної програми

У бюджетному процесі застосовують програмно-цільовий метод. Суть його полягає в управлінні коштами місцевого бюджету для досягнення конкретних результатів, цілей, вирішення проблем місцевої громади. При цьому оцінюють ефективність використання коштів місцевого бюджету на кожній стадії бюджетного процесу. Основним елементом цього методу є бюджетна програма.
1557

Особливості складання розрахунків до проєктів місцевих бюджетів на 2025 рік

Проєкт місцевого бюджету на 2025 рік має ґрунтуватись на розрахунках місцевих фінансових органів, бюджетних запитах головних розпорядників коштів місцевого бюджету та показниках, що стосуються місцевих бюджетів та які будуть закладені у проєкт Держбюджету на 2025 рік. Їх містять особливості складання розрахунків місцевих бюджетів, які Мінфін доводить до місцевих фінансових органів згідно зі статтею 75 Бюджетного Кодексу.
1435

Звіт про заборгованість за бюджетними коштами – як заповнити

Звіт про заборгованість за бюджетними коштами форма 7д та 7 м подається як місячний, квартальний та річний за кожним з фондів окремо. Експертне пояснення щодо заповнення допоможе здати звіт без помилок.
38697

Методика розподілу орендної плати в ОМС

Здавання майна в оренду – типова господарська операція, але у бюджетників вона має спеціальне законодавче регулювання. З’ясуємо, куди має надходити орендна плата – до самих ОМС чи до доходної частини місцевого бюджету, а також, як на практиці виглядає методика розподілу орендної плати.
5033

Облік внесків до статутного капіталу комунальних підприємств ОТГ

Облік внесків до статутного капіталу КП – що буде в обліку та фінансовій звітності, як обліковується вартість внеску на дату його здійснення та на дату балансу. Ці та інші питання – у даному огляді.
28961

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді