Що має зробити місцевий фінансовий орган у разі запозичення

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Автор
консультант з обліку та оподаткування, Київ
Мінфін відкоригував Порядок ведення Реєстру місцевих запозичень та місцевих гарантій (далі – Порядок).

місцеві запозичення

Облік запасів в бюджетних установах проводки ⏬ скачати

Кількість додатків до Порядку Мінфін зменшив до двох та виклав їх у новій редакції. За новими формами потрібно подавати:

  • Інформацію про укладення правочину щодо здійснення місцевого запозичення / внесення змін;
  • Інформацію про укладення правочину щодо надання місцевих гарантій / внесення змін.

Відповідну інформацію з Реєстру місцевих запозичень та місцевих гарантій (далі – Реєстр) Мінфін щомісячно до 25 числа місяця, що настає за звітним, оприлюднюватиме за цими формами на своєму офіційному вебсайті.

Щоб місцеві запозичення та місцеві гарантії Мінфін зареєстрував, місцевий фінансовий орган у паперовій чи електронній формі має йому подати у десятиденний строк після підписання договору позики (кредитного договору):

  • супровідний лист;
  • копію кредитного та/або гарантійного договору;
  • копію рішення про здійснення запозичень чи надання гарантій;
  • інформацію, необхідну для внесення до Реєстру.

Про розірвання кредитного та/або гарантійного договору місцевий фінансовий орган повідомляє Мінфін у десятиденний строк після такого факту та додає копію листа-підтвердження від кредитора.

Місцевий фінансовий орган протягом 10 днів з дня отримання коштів за місцевими запозиченнями та кредитами (позиками), виконання яких забезпечено місцевими гарантіями, або виконання платежу з погашення / обслуговування місцевого запозичення або місцевої гарантії надсилає до Мінфіну дані про стан розрахунку за ними у паперовій чи електронній формі.

У разі повного виконання умов договору місцевий фінансовий орган повідомляє Мінфін у місячний строк після такого виконання та додає копію листа-підтвердження від кредитора.

Наказ Мінфіну від 24.07.2024 № 359, яким змінено Порядок, не набрав чинності.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Кошторис 2025: як заповнити, внести зміни та відзвітувати

Кошторис — це головний плановий документ бюджетної установи. Без нього витрачання бюджетних коштів стає нецільовим. Тому складати кошторис бюджетної установи — важливий процес, за якого норми закону потрібно чітко дотримати, а всі витрати-доходи перерахувати.
191031

Як провести видатки з благоустрою території

Висадка квітів до свята, озеленення території, вивезення сміття, косіння трави, облаштування автобусних зупинок та інші заходи з утримання території у належному стані. Усі ці заходи з благоустрою потребують належного проведення видатків. Якими вони бувають, їхні КЕКВ, бухгалтерські рахунки та облік — у консультації
17007

Рішення про місцевий бюджет 2026: що має містити документ і як його оформити

Державний бюджет — це бюджет країни і його визначають у відповідному законі, який приймає Верховна Рада. Бюджет села, селища, міста визначає відповідна місцева рада у рішенні про місцевий бюджет. Що це за рішення, яка його структура, хто його складає та як його приймають розглянемо далі.
1386

Як підготувати бюджетний запит на 2026 рік

Бюджетний запит — це початок циклу щорічного бюджетного процесу. Як його готувати при складанні проєктів місцевих бюджетів, якими правилами та нормативними документами керуватися, про інструкцію з підготовки бюджетних запитів, типовий перелік результативних показників, типові недоліки підготовки бюджетних запитів — питання цього огляду.
46473

Програмно-цільовий метод: як застосувати на практиці

В основу процесу складання місцевих бюджетів, їхнього виконання та звітування покладений програмно-цільовий метод (ПЦМ). Що це таке та яка бюджетна документація з цим методом пов’язана — у цьому огляді
10208

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді