Мінфін наказом від 20.09.2018 № 773 затвердив зміни до Порядку реєстрації та ведення розрахункових книжок та книг обліку розрахункових операцій. Зокрема, оновив форми:
- Книги обліку розрахункових операцій на РРО;
- Книги обліку розрахункових операцій на господарську одиницю;
- Заяви про реєстрацію книги обліку розрахункових операцій та/або розрахункової книжки;
- Заяви про скасування реєстрації книги обліку розрахункових операцій;
- Розрахункової книжки.
Також за цим наказом спрощується процедура ведення КОРО — не потрібно буде щодня підклеювати звітні чеки.
Старі форми КОРО та РК можна вести до їх закінчення або скасування їх реєстрації.
Під час реєстрації КОРО не потрібно подавати копію документа на право власності або іншого документа, що дає право розміщати господарську одиницю, де використовуватимуть КОРО.
Наказ Міністерства фінансів України від 20.09.2018 № 773
Колективний договір — обов’язковий документ для бюджетної установи. Як правильно його укласти у 2025 році, хто його підписує, що в колективному договорі перевіряють ревізори? У статті — зразок та роз’яснення від експерта.
Прийняли на роботу нового бухгалтера? Ознайомте його з посадовими обов’язками, правами та відповідальністю. Для цього скачайте актуальний зразок посадової інструкції бухгалтера бюджетної установи
Акт приймання-передачі основних засобів, майна, робіт, послуг має не одну форму. Коли та яку застосовувати у 2025 році, а також їх бланки та зразки – читайте у статті експерта
Видаткова накладна — це первинний документ, який дає змогу обліковувати рух матеріальних цінностей, тож використовують бланк чи не всі установи. І хоча бухгалтери мають з нею справу мало не щодня, запитань щодо заповнення багато. Відповімо на найпоширеніші запитання, дамо зразок і актуальний бланк видаткової накладної
Картка зі зразками підписів та відбитка печатки 2025: актуальний бланк та зразки заповнення. Розкажемо, коли подавати та як подавати картку. Маємо для вас інструкцію заповнення, з нею впораєтеся швидко і без помилок