Мінфін наказом від 20.09.2018 № 773 затвердив зміни до Порядку реєстрації та ведення розрахункових книжок та книг обліку розрахункових операцій. Зокрема, оновив форми:
- Книги обліку розрахункових операцій на РРО;
- Книги обліку розрахункових операцій на господарську одиницю;
- Заяви про реєстрацію книги обліку розрахункових операцій та/або розрахункової книжки;
- Заяви про скасування реєстрації книги обліку розрахункових операцій;
- Розрахункової книжки.
Також за цим наказом спрощується процедура ведення КОРО — не потрібно буде щодня підклеювати звітні чеки.
Старі форми КОРО та РК можна вести до їх закінчення або скасування їх реєстрації.
Під час реєстрації КОРО не потрібно подавати копію документа на право власності або іншого документа, що дає право розміщати господарську одиницю, де використовуватимуть КОРО.
Наказ Міністерства фінансів України від 20.09.2018 № 773
Для встановлення єдиних правил і уникнення порушень з оплати праці працівникам, в установі потрібно затвердити локальний нормативний документ, тобто – положення про оплату праці.
Якщо основний засіб вибуває з установи через його ліквідацію або часткову ліквідацію, таке вибуття оформляють актом. Акт списання буває чотирьох видів. Наразі поговоримо про акт списання основних засобів.
Акт на списання матеріалів за рішенням Мінфіну було змінено на акт списання запасів. Але, як і раніше, акт — це підстава відносити вартість використаних матеріалів до витрат. Розглянемо, як його складати.
У реквізитах, що містять підпис, новий ДСТУ 4163:2020 вимагає зазначати власне ім’я та прізвище. А як писати дані про працівника у тексті чи заголовку до нього?
Прийняли на роботу нового бухгалтера? Ознайомте його з посадовими обов’язками, правами та відповідальністю. Для цього скачайте актуальний зразок посадової інструкції бухгалтера бюджетної установи.