Уряд оновив порядок атестації осіб, які претендують на вступ на державну службу

Кабмін вніс зміни до Порядку атестації осіб, які претендують на вступ на державну службу, затвердженого постановою КМУ від 26.04.2017 № 301.

Особа, яка бажає взяти участь у конкурсі на зайняття вакантної посади державної служби, подає в установленому порядку до конкурсної комісії з-поміж інших документів посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою (п. 5 ч. 1 ст. 25 Закону України «Про державну службу» від 10.12.2015 № 889-VIII).

Вільне володіння державною мовою також підтверджують такі документи:

  • 1) документи державного зразка про повну загальну середню освіту, видані до 2000 року, з оцінкою «5» за складання випускного іспиту з української мови та/або української мови та літератури;
  • 2) документи державного зразка про загальну середню освіту, видані після 2000 року, з балом про підсумкову державну атестацію з української мови не менше 10;
  • 3) диплом молодшого бакалавра (молодшого спеціаліста), бакалавра, магістра (спеціаліста) з відповідним додатком з оцінкою «відмінно» за вивчення української мови та/або ділової української мови, української мови за фаховим спрямуванням;
  • 4) диплом бакалавра, магістра (спеціаліста) за спеціальностями українська мова та література; українська мова та література і іноземна мова; за спеціалізацією «Українська мова та література» спеціальності «Філологія».

Ці зміни внесені до Порядку постановою КМУ «Деякі питання проведення атестації осіб, які претендують на вступ на державну службу, щодо вільного володіння державною мовою» від 25.10.2017 № 818.

вебінар індексація зарплати

Статті за темою

Усі статті за темою

Повідомлення про суттєві зміни в майновому стані: хто, коли, як

Держорган НАЗК вимагає електронного декларування статків і подачі повідомлення про суттєві зміни в майновому стані, аби запобігти корупції. Хто зобов’язаний подавати це повідомлення, за яких умов і коли?
7015

Дистанційна робота в держорганах, ОМС, бюджетних установах

Держслужбовці та працівники держорганів, ОМС, бюджетних установ мають право працювати дистанційно за умови наявності організаційних і технічних можливостей для виконання посадових обов’язків. Розглянемо чим потрібно керуватись та що зробити для впровадження дистанційної роботи.
17221

Органи місцевого самоврядування в Україні

Органи місцевого самоврядування (ОМС) – це виборні та інші органи територіальних громад, які мають повноваження вирішувати питання місцевого значення. Бухгалтер, який працевлаштовується у виконавчий орган місцевої ради, бюджетні установи, що фінансуються з місцевого бюджету, має розуміти не лише структуру установи, в якій працює, а й структуру ОМС, їх повноваження, у т. ч. щодо бюджету, отримання фінансування тощо. Розглянемо це детальніше.
106487

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді