Зміни в обліку військового майна

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Автор
консультант з обліку та оподаткування, Київ
Учора, 26.08.2024, набрали чинності зміни до ряду нормативних актів Міноборони.

облік військового майна

Проєкт кошторису бюджетної установи: готові бланки з формулами

Міноборони затвердило зміни:

  • до Положення про військове (корабельне) господарство ЗСУ;
  • Інструкції про організацію речового забезпечення військовослужбовців ЗСУ в мирний час та особливий період;
  • Інструкції з обліку військового майна у ЗСУ (далі – Інструкція).

Міноборони в Інструкції визначив, що облікові документи можуть бути складені у паперовій або в електронній формі.

Первинні документи, створені в електронній формі в інформаційно-комунікаційній системі, застосовуються за умови наявності накладеного електронного підпису чи печатки з дотриманням вимог законодавства про електронні документи та електронний документообіг та про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги.

Посадові (службові) особи, які виконують організаційно-розпорядчі або адміністративно-господарські функції, у разі підписання документів в електронній формі використовують виключно кваліфіковані електронні підписи підписувачів – представників військової частини.

Інші військовослужбовці використовують кваліфіковані електронні підписи або удосконалені електронні підписи, що базуються на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, в яких не зазначаються ідентифікаційні дані відповідних військових частин.

Окрім цього Інструкцію доповнили новим розділом, який врегульовує особливості обліку майна, примусово відчуженого в умовах дії правового режиму воєнного стану.

Досить багато новацій у складанні форм первинних документів, змін до них. Окрім цього 18 форм первинних документів затверджено у новій редакції.

Нові форми застосовуємо з 26.08.2024 – дня набрання чинності наказом Міноборони від 15.08.2024 № 560.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Інвентаризація розрахунків в бюджетних установах

Інвентаризація розрахунків в бюджетних установах забезпечується посадовою особою, яка здійснює керівництво установою та створює необхідні умови для її проведення. За несвоєчасне або неякісне проведення інвентаризації грошових коштів і матеріальних цінностей, документальне оформлення її результатів аудитори мають право накласти штраф
12868

Залишкова вартість: що має знати бухгалтер

Залишкова вартість основних засобів підтверджує їхній якісний стан, а правильна оцінка активів допоможе скласти бухгалтерський баланс без помилок. З’ясуємо, на що впливає залишкова вартість та як її визначати
73809

Бухгалтерський облік надходження та списання підручників (бібліотечних фондів)

Якими документами слід керуватися в обліку підручників і навчальних посібників, як відобразити в обліку придбання, надходження при безоплатній передачі підручників і навчальних посібників, як обліковувати списання підручників і навчальних посібників, отримання та продаж макулатури
6361

Протокол інвентаризаційної комісії — бланк та зразок

Результати інвентаризації комісія, створена в установі, оформлює відповідно до законодавства у протокол. Якщо члени інвентаризаційної комісії новачки у цій справі, краще скласти протокол за експертним зразком
116083

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді