Зміни в обліку військового майна

Автор
консультант з обліку та оподаткування, Київ
Учора, 26.08.2024, набрали чинності зміни до ряду нормативних актів Міноборони.

облік військового майна

Калькулятор індексації зарплати

Міноборони затвердило зміни:

  • до Положення про військове (корабельне) господарство ЗСУ;
  • Інструкції про організацію речового забезпечення військовослужбовців ЗСУ в мирний час та особливий період;
  • Інструкції з обліку військового майна у ЗСУ (далі – Інструкція).

Міноборони в Інструкції визначив, що облікові документи можуть бути складені у паперовій або в електронній формі.

Первинні документи, створені в електронній формі в інформаційно-комунікаційній системі, застосовуються за умови наявності накладеного електронного підпису чи печатки з дотриманням вимог законодавства про електронні документи та електронний документообіг та про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги.

Посадові (службові) особи, які виконують організаційно-розпорядчі або адміністративно-господарські функції, у разі підписання документів в електронній формі використовують виключно кваліфіковані електронні підписи підписувачів – представників військової частини.

Інші військовослужбовці використовують кваліфіковані електронні підписи або удосконалені електронні підписи, що базуються на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, в яких не зазначаються ідентифікаційні дані відповідних військових частин.

Окрім цього Інструкцію доповнили новим розділом, який врегульовує особливості обліку майна, примусово відчуженого в умовах дії правового режиму воєнного стану.

Досить багато новацій у складанні форм первинних документів, змін до них. Окрім цього 18 форм первинних документів затверджено у новій редакції.

Нові форми застосовуємо з 26.08.2024 – дня набрання чинності наказом Міноборони від 15.08.2024 № 560.

передплата журнал для бухгалтерів

Статті за темою

Усі статті за темою

Облік основних засобів 2024: від придбання до списання

У статті поговоримо про облік основних засобів в бюджетних установах. З'ясуємо, як відображати їх придбання, амортизацію, реконструкцію, модернізацію, поліпшення, ремонт, переоцінку вартості, дооцінку й відновлення корисності, уцінку й втрата від зменшення корисності, вибуття та списання в бухобліку
304359

Актуальні бланки для інвентаризації

Інвентаризація в бюджетних установах – це можливість забезпечити достовірність даних бухгалтерського обліку та фінансової звітності. Щоб її провести без помилок, варто належно оформити документи. У цій добірці ми зібрали всі необхідні бланки інвентаризації та підказки по їх заповненню.
171387

Акт звірки розрахунків: готовий зразок

Звіряти стан розрахунків з дебіторами – обов’язок установи. Та як зафіксувати результати звірки правильно? Пропонуємо готовий Акт звірки розрахунків – зразок.
33649

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді