Зміни в обліку військового майна

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Автор
консультант з обліку та оподаткування, Київ
Учора, 26.08.2024, набрали чинності зміни до ряду нормативних актів Міноборони.

облік військового майна

📈 Чи індексувати зарплату в червні та липні 2025

Міноборони затвердило зміни:

  • до Положення про військове (корабельне) господарство ЗСУ;
  • Інструкції про організацію речового забезпечення військовослужбовців ЗСУ в мирний час та особливий період;
  • Інструкції з обліку військового майна у ЗСУ (далі – Інструкція).

Міноборони в Інструкції визначив, що облікові документи можуть бути складені у паперовій або в електронній формі.

Первинні документи, створені в електронній формі в інформаційно-комунікаційній системі, застосовуються за умови наявності накладеного електронного підпису чи печатки з дотриманням вимог законодавства про електронні документи та електронний документообіг та про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги.

Посадові (службові) особи, які виконують організаційно-розпорядчі або адміністративно-господарські функції, у разі підписання документів в електронній формі використовують виключно кваліфіковані електронні підписи підписувачів – представників військової частини.

Інші військовослужбовці використовують кваліфіковані електронні підписи або удосконалені електронні підписи, що базуються на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, в яких не зазначаються ідентифікаційні дані відповідних військових частин.

Окрім цього Інструкцію доповнили новим розділом, який врегульовує особливості обліку майна, примусово відчуженого в умовах дії правового режиму воєнного стану.

Досить багато новацій у складанні форм первинних документів, змін до них. Окрім цього 18 форм первинних документів затверджено у новій редакції.

Нові форми застосовуємо з 26.08.2024 – дня набрання чинності наказом Міноборони від 15.08.2024 № 560.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як вести касові операції: практичні поради

Попри активне використання безготівкових розрахунків, касові операції залишаються актуальними для бюджетних установ. Розглянемо, як вести касу в 2025 році: які форми застосовувати, як правильно оприбутковувати готівку, які документи оформлювати та які граничні суми встановлені для розрахунків готівкою.
12643

Первинні документи: як скласти без помилок

Первинні документи — це підстава відображати господарські операції в обліку. Які ж вимоги до складання первинних документів та їх взаємозв’язок з фінансовою звітністю — розповідаємо в консультації
67241

Типова кореспонденція субрахунків з переміщення активів

Типова кореспонденція субрахунків — це інструмент, що допомагає бухгалтерам бюджетної сфери відображати господарські операції в обліку згідно з нормативами. У консультації розберемо, як застосовувати типову кореспонденцію, які субрахунки використовуються для внутрішнього переміщення активів, передачі в оренду, безоплатної передачі тощо.
23716

Акти звірки взаєморозрахунків: зразок і правила заповнення

Щороку установи проводять інвентаризацію розрахунків, аби перевірити, чи правильно відображені в бухобліку дебіторська і кредиторська заборгованості. Інвентаризаційна комісія складає акти інвентаризації, та передумовою їх складання є акт звірки взаєморозрахунків. Розглянемо, що це за документ та як діяти, якщо знайшли розбіжності в обліку.
44448

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді