Автоматизована перевірка електронного документа включає перевірку правового статусу ЕЦП підписувала та перевірку відповідності особистого ключа підписувача відкритому ключу, вказаному в посиленому сертифікаті.
Якщо установи отримують послуги ЕЦП в Акредитованому центрі сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС (далі — АЦСК ІДД), вони самостійно можуть визначити:
- дату і час накладення ЕЦП — за даними відмітки часу, яку підписував отримує від АЦСК ІДД у момент підпису;
- дію посиленого сертифікату — за даними відповідного онлайн-сервісу АЦСК (OCSP) і/або даними актуальних списків відкликаних сертифікатів (CRL) такого АЦСК;
- інформацію про термін дії посиленого сертифікату ЕЦП — з офіційного інформаційного ресурсу АЦСК ІДД. Це можна зробити одним із способів:
- знайти за реєстраційним номером облікової картки платника податків посилений сертифікат ЕЦП і завантажити його;
- перевірити за допомогою надійного засобу ЕЦП «ІІТ Користувач ЦСК-1». Останню версію надійного засобу ЕЦП та Настанови користувача ДФС розмістила у розділі «Програмне забезпечення» офіційного-інформаційного ресурсу АЦСК ІДД ДФС.
Якщо термін дії посиленого сертифікату ЕЦП закінчився або його статус змінений на «заблокований», установа має звернутися в АЦСК ІДД.
За інформацією ГУ ДФС у Полтавській області