Як самостійно перевірити термін дії ключа ЕЦП

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Автоматизована перевірка електронного документа включає перевірку правового статусу ЕЦП підписувала та перевірку відповідності особистого ключа підписувача відкритому ключу, вказаному в посиленому сертифікаті.

Якщо установи отримують послуги ЕЦП в Акредитованому центрі сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС (далі — АЦСК ІДД), вони самостійно можуть визначити:

  • дату і час накладення ЕЦП — за даними відмітки часу, яку підписував отримує від АЦСК ІДД у момент підпису;
  • дію посиленого сертифікату — за даними відповідного онлайн-сервісу АЦСК (OCSP) і/або даними актуальних списків відкликаних сертифікатів (CRL) такого АЦСК;
  • інформацію про термін дії посиленого сертифікату ЕЦП — з офіційного інформаційного ресурсу АЦСК ІДД. Це можна зробити одним із способів:
  • знайти за реєстраційним номером облікової картки платника податків посилений сертифікат ЕЦП і завантажити його;
  • перевірити за допомогою надійного засобу ЕЦП «ІІТ Користувач ЦСК-1». Останню версію надійного засобу ЕЦП та Настанови користувача ДФС розмістила у розділі «Програмне забезпечення» офіційного-інформаційного ресурсу АЦСК ІДД ДФС.

Якщо термін дії посиленого сертифікату ЕЦП закінчився або його статус змінений на «заблокований», установа має звернутися в АЦСК ІДД.

За інформацією ГУ ДФС у Полтавській області

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як заповнити та подати до Казначейства картку із зразками підписів

Картка зі зразками підписів та відбитка печатки 2025: актуальний бланк та зразки заповнення. Розкажемо, коли подавати та як подавати картку. Маємо для вас інструкцію заповнення, з нею впораєтеся швидко і без помилок
72907

Облік нематеріальних активів у бюджетних установах

Нематеріальні активи — це ліцензії, патенти, винаходи, комп’ютерні програми, авторські права та інші об’єкти інтелектуальної власності й права на провадження діяльності. В обліку бюджетної установи вони можуть пройти і як матеріальні витрати, і як нематеріальні активи, і навіть у складі основних засобів. Від чого це залежить — у огляді про облік нематеріальних активів
36126

Доплата бухгалтеру за збільшення обсягу робіт: коли можлива

У штаті установи головний бухгалтер та дві посади бухгалтера. Однак усю роботу виконує один бухгалтер, який працює на 1,5 ставки. У статті розповідаємо, чи можна встановити йому доплату та як оформити це
13877

Матеріальна допомога на поховання в бюджетних установах

Матеріальна допомога на поховання в бюджетних установах не виплачується за кошти державного чи місцевого бюджету. Це забороняє підпункт «б» пункту 4 постанови КМУ від 30.08.2002 № 1298. А от допомогу на поховання як страхову виплату виплачує роботодавець за рахунок коштів, отриманих від ПФУ, за умови надання потрібних документів про смерть працівника чи члена його сім’ї
16680

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді