Як самостійно перевірити термін дії ключа ЕЦП

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Автоматизована перевірка електронного документа включає перевірку правового статусу ЕЦП підписувала та перевірку відповідності особистого ключа підписувача відкритому ключу, вказаному в посиленому сертифікаті.

Якщо установи отримують послуги ЕЦП в Акредитованому центрі сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС (далі — АЦСК ІДД), вони самостійно можуть визначити:

  • дату і час накладення ЕЦП — за даними відмітки часу, яку підписував отримує від АЦСК ІДД у момент підпису;
  • дію посиленого сертифікату — за даними відповідного онлайн-сервісу АЦСК (OCSP) і/або даними актуальних списків відкликаних сертифікатів (CRL) такого АЦСК;
  • інформацію про термін дії посиленого сертифікату ЕЦП — з офіційного інформаційного ресурсу АЦСК ІДД. Це можна зробити одним із способів:
  • знайти за реєстраційним номером облікової картки платника податків посилений сертифікат ЕЦП і завантажити його;
  • перевірити за допомогою надійного засобу ЕЦП «ІІТ Користувач ЦСК-1». Останню версію надійного засобу ЕЦП та Настанови користувача ДФС розмістила у розділі «Програмне забезпечення» офіційного-інформаційного ресурсу АЦСК ІДД ДФС.

Якщо термін дії посиленого сертифікату ЕЦП закінчився або його статус змінений на «заблокований», установа має звернутися в АЦСК ІДД.

За інформацією ГУ ДФС у Полтавській області

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Посадові оклади за ЄТС — тарифна сітка на 2025/2026 рік

Єдина тарифна сітка визначає посадові оклади працівників бюджетної сфери — освітян, медиків, працівників культури. Експерт підготував для вас зручну таблицю та приклади, як рахувати зарплату за ЄТС. Яка буде тарифна сітка на 2026 рік — про це теж у цьому огляді
589855

Первинні документи: як скласти без помилок

Первинні документи — це підстава відображати господарські операції в обліку. Які ж вимоги до складання первинних документів та їх взаємозв’язок з фінансовою звітністю — розповідаємо в консультації
72489

Інвентарна картка обліку об’єкта основних засобів: заповнення без помилок

На підставі акта введення в експлуатацію основних засобів, акта приймання-передачі основних засобів, технічної та іншої супровідної документації бухгалтер формує регістри аналітичного обліку. Серед них – інвентарна картка обліку об’єкта основних засобів бюджетних установ. Розглянемо детально, як її заповнити
103387

Одноразова грошова допомога родинам загиблих військових: як не втратити

У вересні 2025 року Міноборони уточнило порядок виплати ОГД для членів сімей загиблих (померлих) військовослужбовців. У статті експерт пояснює, коли сім'я військового, який загинув, захищаючи Батьківщину у період воєнного стану, має право отримати компенсацію — одноразову грошову допомогу (ОГД) у розмірі 15 млн грн
195

Нестача при інвентаризації: як діяти

Інвентаризаційна комісія не виявила активи, які бухгалтерська служба установи обліковує. Якими документами оформити нестачу при інвентаризації, як оцінити, облікувати та відшкодувати збитки?
35670

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді