Закон про режим “без паперів” підписано Президентом, що він змінить

Закон о режимі “без паперів” дозволить громадянам швидко отримувати публічні послуги онлайн, а держоргани не зможуть вимагати від людини інформацію, яка вже є про неї в реєстрах.

Закон про режим “без паперів” підписано Президентом, що він змінить

Законопроект набирає чинності через три місяці з дня опублікування.

Для ефективного впровадження цього законопроекту, Мінцифри працює в 4-х основних напрямках:

  • Цифрове законодавство. Для цього розроблені перші необхідні законопроекти, які допоможуть переводити будь-який держсервіс в онлайн, — про електронні публічні послуги, державні реєстри, хмарні сервіси в держсекторі та законопроект про зміну місця реєстрації онлайн.
  • Цифрові документи. З 23 серпня цифровий паспорт у Дії прийматимуть в усіх установах України. Зараз у Дії доступні вже 9 документів. Ціль Мінцифри — оцифрувати всі важливі для українців документи, щоб вони завжди були під рукою у смартфоні в необхідний момент.
  • Електронний документообіг. Щоб цифрові документи належним чином працювали, потрібна надійна система електронного документообігу. Вона має відповідати ЕС ASIC та єдиному стандарту для бізнесу та влади. Підписати заяву на навчання дитини в школі або на відпустку, укласти договір між бізнес-партнерами — все можна буде зробити на одному порталі за допомогою Дія.Підпису.
  • Е-послуги для всіх життєвих ситуацій. Вже оцифровано понад 70 онлайн-послуг для українців, які доступні на порталі Дія. Серед них — реєстрація бізнесу, оформлення допомоги з безробіття тощо. З режимом “без паперів” перелік держпослуг суттєво збільшиться.

Також Мінцифри працює над автоматизацією послуг. Це виключить людський фактор із процесу ухвалення рішень. Державні сервіси стануть прозорими та без корупції. Крім цього, поступово більшість послуг стануть комплексними. До 2024 року Мінцифри планує оцифрувати 100% послуг.

Джерело: Єдиний веб-портал органів виконавчої влади України

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Індексація зарплати 2025

Про правила для нарахування індексації у 2025 році та як індексувати зарплату протягом 2025 року, якщо оклад змінюється – роз'яснить експерт на прикладах у статті.
106643

Коди економічної класифікації видатків бюджету 2025: інструкція застосування

Мінфін регулярно оновлює інструкцію зі застосування КЕКВ. Це зумовлює проблеми в установах, адже вони планують видатки у кошторисах за старими КЕКВ, а проводити їх потрібно вже за новими. Актуальні коди економічної класифікації видатків бюджетних установ 2025 року та їхнього застосування — у цьому огляді
405869

Зразки наказів про звільнення

Треба наказ про звільнення? Скачайте готові зразки наказів про звільнення: типові формулювання для різних ситуацій — від звільнення за власним бажанням до скорочення штату.
99

Кошторис бюджетної установи – зразок складання та особливості

Кошторис – це головний плановий документ бюджетної установи. Без нього витрачання бюджетних коштів стає нецільовим. Тому складати кошторис бюджетної установи – важливий процес, за якого норми закону потрібно чітко дотримати, а всі витрати-доходи перерахувати.
180300

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді