Закон про режим “без паперів” підписано Президентом, що він змінить

Закон о режимі “без паперів” дозволить громадянам швидко отримувати публічні послуги онлайн, а держоргани не зможуть вимагати від людини інформацію, яка вже є про неї в реєстрах.

Закон про режим “без паперів” підписано Президентом, що він змінить

Законопроект набирає чинності через три місяці з дня опублікування.

Для ефективного впровадження цього законопроекту, Мінцифри працює в 4-х основних напрямках:

  • Цифрове законодавство. Для цього розроблені перші необхідні законопроекти, які допоможуть переводити будь-який держсервіс в онлайн, — про електронні публічні послуги, державні реєстри, хмарні сервіси в держсекторі та законопроект про зміну місця реєстрації онлайн.
  • Цифрові документи. З 23 серпня цифровий паспорт у Дії прийматимуть в усіх установах України. Зараз у Дії доступні вже 9 документів. Ціль Мінцифри — оцифрувати всі важливі для українців документи, щоб вони завжди були під рукою у смартфоні в необхідний момент.
  • Електронний документообіг. Щоб цифрові документи належним чином працювали, потрібна надійна система електронного документообігу. Вона має відповідати ЕС ASIC та єдиному стандарту для бізнесу та влади. Підписати заяву на навчання дитини в школі або на відпустку, укласти договір між бізнес-партнерами — все можна буде зробити на одному порталі за допомогою Дія.Підпису.
  • Е-послуги для всіх життєвих ситуацій. Вже оцифровано понад 70 онлайн-послуг для українців, які доступні на порталі Дія. Серед них — реєстрація бізнесу, оформлення допомоги з безробіття тощо. З режимом “без паперів” перелік держпослуг суттєво збільшиться.

Також Мінцифри працює над автоматизацією послуг. Це виключить людський фактор із процесу ухвалення рішень. Державні сервіси стануть прозорими та без корупції. Крім цього, поступово більшість послуг стануть комплексними. До 2024 року Мінцифри планує оцифрувати 100% послуг.

Джерело: Єдиний веб-портал органів виконавчої влади України

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

ПДВ для бюджетних установ

Бюджетні установи теж можуть бути платниками ПДВ. Поговоримо про зміни щодо ПДВ, ставки ПДВ 2025, податкову накладну та податкову декларацію з ПДВ 2025, необ’єктні та звільнені від ПДВ операції бюджетників та особливості обліку ПДВ у бюджетників – в огляді
4929

Положення про преміювання: як розробити

Скласти положення про преміювання працівників допоможуть поради експертів у статті. Розберемося, хто затверджує положення про преміювання та до яких наслідків призведуть помилки в положенні про преміювання працівників бюджетних установ.
30406

Калькулятор нормативу робочих місць для осіб з інвалідністю

Правильно розрахувати квоту осіб з інвалідністю допоможе наш калькулятор. Із його допомогою без проблем розрахуєте розмір штрафних санкцій, які необхідно сплатити якщо не виконали зазначений норматив
48

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді