Якщо в установи під час підписання документа виникає помилка «Невірний пароль або ключ пошкоджено», вона має перевірити:
- який ключ електронного підпису (ЕП) використовує першим. Правильна послідовність підписів для податкової звітності: бухгалтер-директор-електронна печатка;
- чи правильно ввела пароль (регістр вводу паролю, мова клавіатури тощо);
- чи набраний пароль відповідає ключу, який установа використовує;
- чи змінювалось ім’я файлу особистого ключа.
Якщо жодна з рекомендацій не допомогла вирішити проблему, установа має звернутися до представництва АЦСК ІДД ДФС, у якому отримала послуги ЕП, подати заяву на скасування посиленого сертифіката, згенерувати новий особистий ключ та отримати відповідні йому посилені сертифікати.
За інформацією ГУ ДФС у Тернопільській області
Врахуйте, що з 07.11.2018 щоб отримати ЕП, потрібно використовувати нові форми реєстраційних документів:
В основу процесу складання місцевих бюджетів, їхнього виконання та звітування покладений програмно-цільовий метод (ПЦМ). Що це таке та яка бюджетна документація з цим методом пов’язана — у цьому огляді
Як правильно підготувати зведення показників спеціального фонду? У статті — актуальний бланк, пояснення по заповненню та покрокова інструкція для бюджетних установ.
Що таке бюджетні асигнування, як вони формуються та на що можна витрачати ці кошти? Розбираємося у правилах планування та використання асигнувань для бюджетних установ у 2025 році.
Бюджетні установи хоча й знаходяться на державному утриманні, але мають право, а часто й нагальну необхідність заробляти шляхом надання платних послуг. В консультації про те, якими можуть бути ці послуги, правила їхнього надання, ціноутворення, оподаткування, застосування РРО та відображення в бухгалтерських проведеннях
Місцеві бюджети — це основа фінансової автономії громад. У 2025 році принципи формування доходів і видатків залишаються стратегічно важливими. У статті пояснюємо, з чого складаються доходи місцевих бюджетів, як відбувається розподіл коштів та на що саме спрямовують видатки