Якщо в установи під час підписання документа виникає помилка «Невірний пароль або ключ пошкоджено», вона має перевірити:
- який ключ електронного підпису (ЕП) використовує першим. Правильна послідовність підписів для податкової звітності: бухгалтер-директор-електронна печатка;
- чи правильно ввела пароль (регістр вводу паролю, мова клавіатури тощо);
- чи набраний пароль відповідає ключу, який установа використовує;
- чи змінювалось ім’я файлу особистого ключа.
Якщо жодна з рекомендацій не допомогла вирішити проблему, установа має звернутися до представництва АЦСК ІДД ДФС, у якому отримала послуги ЕП, подати заяву на скасування посиленого сертифіката, згенерувати новий особистий ключ та отримати відповідні йому посилені сертифікати.
За інформацією ГУ ДФС у Тернопільській області
Врахуйте, що з 07.11.2018 щоб отримати ЕП, потрібно використовувати нові форми реєстраційних документів:
Як розрахувати відшкодування комунальних послуг орендарями в бюджетних установах? Скачайте Договір відшкодування комунальних послуг орендарями в бюджетних установах
Експерт підкаже терміни реєстрації бюджетних зобов’язань та необхідні для цього підтвердні документи. Тримайте чотири приклади оформлення бюджетних зобов’язань, щоб уникнути помилок
Із 2025 року внутрішній контроль — новий обов’язок бухгалтера. Експерт допоможе організувати внутрішній контроль в бюджетних установах, та підкаже, які зауваження можуть виникнути у ревізорів під час перевірок
Експерт підкаже за яких особливих умов бюджетні установи можуть оплачувати товари чи послуги до того, як їх отримали
Освітня субвенція — це один із трансфертів, які місцеві бюджети отримують з державного бюджету на спільні цільові програми. Про умови її отримання та перелік витрат, на які можна витрачати кошти освітньої субвенції у 2025 та 2026 роках — говоримо у цьому огляді.