Якщо в установи під час підписання документа виникає помилка «Невірний пароль або ключ пошкоджено», вона має перевірити:
- який ключ електронного підпису (ЕП) використовує першим. Правильна послідовність підписів для податкової звітності: бухгалтер-директор-електронна печатка;
- чи правильно ввела пароль (регістр вводу паролю, мова клавіатури тощо);
- чи набраний пароль відповідає ключу, який установа використовує;
- чи змінювалось ім’я файлу особистого ключа.
Якщо жодна з рекомендацій не допомогла вирішити проблему, установа має звернутися до представництва АЦСК ІДД ДФС, у якому отримала послуги ЕП, подати заяву на скасування посиленого сертифіката, згенерувати новий особистий ключ та отримати відповідні йому посилені сертифікати.
За інформацією ГУ ДФС у Тернопільській області
Врахуйте, що з 07.11.2018 щоб отримати ЕП, потрібно використовувати нові форми реєстраційних документів:
Державний бюджет — це бюджет країни і його визначають у відповідному законі, який приймає Верховна Рада. Бюджет села, селища, міста визначає відповідна місцева рада у рішенні про місцевий бюджет. Що це за рішення, яка його структура, хто його складає та як його приймають розглянемо далі
Експерт підкаже терміни реєстрації бюджетних зобов’язань та необхідні для цього підтвердні документи. Тримайте чотири приклади оформлення бюджетних зобов’язань, щоб уникнути помилок.
Бюджетний запит — це початок циклу щорічного бюджетного процесу. Як його готувати при складанні проєктів місцевих бюджетів, якими правилами та нормативними документами керуватися, про інструкцію з підготовки бюджетних запитів, типовий перелік результативних показників, типові недоліки підготовки бюджетних запитів — питання цього огляду.
Коли можна вносити зміни до кошторису бюджетної установи та як правильно це зробити — далі у огляді
Складають паспорт бюджетної програми місцевого бюджету усі головні розпорядники за коштами місцевого бюджету. Розкажемо про особливості заповнення, внесення змін та термін затвердження