Реєстраційна картка для отримання КЕП – бланк та зразок

UA RU
Автор
бухгалтер, експерт з питань бюджетної сфери, кандидат економічних наук, м. Чернігів
Реєстраційна картка для юридичної особи для отримання кваліфікованого електронного підпису (КЕП) змінювалися неодноразово. У публікації – актуальна реєстраційна картка для електронних ключів - бланк і зразок її заповнення.

Для забезпечення стабільної роботи Акредитованого центру сертифікації ключів (АЦСК), Інформаційно-довідковий департамент ДПС наказом «Про затвердження форм реєстраційних документів для отримання електронних довірчих послуг» від 21.12.2022 р. № 930 оновив форми реєстраційних документів, серед яких:

  • реєстраційна картка для юридичної особи;
  • додаток до реєстраційної картки.

Діють ці форми з 23 грудня 2022 року.

Для отримання КЕП необхідно заповнити наступні документи:

  • Реєстраційна картка;
  • Додаток до реєстраційної картки – якщо КЕП треба для 2-х і більше осіб;
  • оригінал статуту або нотаріальна копія;
  • документи на посадових осіб, зокрема накази про призначення на посади та паспорти (більш детально інформацію про документи можна знайти на сайті Інформаційно-довідкового департаменту ДПС).

Усі перераховані документи мають підписуватися особисто (факсиміле заборонено).

Тож завантажте актуальні форми реєстраційних документів.

Калькулятор індексації зарплати

Реєстраційна картка для юридичної особи БЛАНК

Бланк реєстраційної картки для юридичної особи

Бланк реєстраційної картки для юридичної особи

СКАЧАТИ БЛАНК

Додаток до реєстраційної картки

Бланк додатка до реєстраційної картки

Додаток до реєстраційної картки бланк

СКАЧАТИ БЛАНК

Реєстраційна картка для юридичної особи – ЗРАЗОК

При заповненні реєстраційної картки на отримання КЕП потрібно заповнити дані заявника для формування КЕП. При цьому зверніть увагу на таке:

  • телефон, е-мейл – заповніть обов’язково. Якщо поставити відповідну позначку, то інформація щодо вказаних телефону та електронної пошти буде внесена до КЕП;
  • ключова фраза та питання, що допоможе згадати ключову фразу – заповніть обов’язково. Це питання буде використано у разі, якщо відбулося блокування чи скасування КЕП – для відновлення його роботи;
  • запит на формування сертифіката (за наявності) – також обов’язковий для бюджетників. Заповнюємо лише для посадових осіб органів держвлади, органів місцевого самоврядування (ОМС), підприємств, установ та організацій державної форми власності.

Якщо потрібна електронна печатка, а не КЕП, то заповнюйте ще наступні 2 блоки:

  • дані для формування кваліфікованого сертифіката відкритого ключа електронної печатки;
  • засоби зв’язку (заповнюється обов’язково).

Вимоги до них аналогічні – телефон, е-мейл, ключову фразу й допоміжне питання вказуємо обов’язково.

Реєстраційну картку заповніть у 2-х примірниках.

Додаток у цілому заповнюйте аналогічно реєстраційній картці. Він подається виключно разом із нею та не є самостійним реєстраційним документом. Його слід підготувати, наприклад, у ситуації коли треба КЕП одразу на декількох осіб: керівника, заступника керівника, головного бухгалтера, бухгалтера, юриста тощо.

Податківці додатково повідомляють, що замовники мають змогу отримувати КЕП і електронні печатки від АЦСК ІДД ДФС виключно за особистої присутності.

Зразки заповнення реєстраційної картки та додатка до неї від ДПС наведено нижче (усі документи зі зразками також можна знайти на сайті Кваліфікованого надавача електронних послуг ДПС у розділі «Отримання електронних довірчих послуг»).

вища школа головбуха

Зразок заповнення реєстраційної картки для юрособи

Зразок заповнення реєстраційної картки для юрособи

СКАЧАТИ ЗРАЗОК

Зразок заповнення додатка до реєстраційної картки юрособи

Зразок заповнення додатка до реєстраційної картки юрособи

СКАЧАТИ ЗРАЗОК



зміст

Статичний блок для статей

Останні новини

Усі новини

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді