Нові зміни у граничній чисельності працівників у держорганах

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Автор
консультант з обліку та оподаткування, Київ
Знову внесли зміни до Граничної чисельності працівників апарату та територіальних органів центральних органів виконавчої влади, інших державних органів.

Нові зміни у граничній чисельності працівників у держорганах Нові правила оплати праці держслужбовців

Граничну чисельність працівників державної служби збільшили для апарату:

  • Мінфіну – на 40 осіб,
  • Казначейства – 7 осіб.

Зменшили граничну чисельність для:

  • апарату Боргового агентства – на 10 осіб;
  • територіальних органів Казначейства – на 60 осіб.

Постанова КМУ від 24.01.2025 № 81, якою внесли зміни, не набрала чинності. 

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Закупівля електроенергії в бюджетних установах

Закон про ринок електроенергії закладає правові передумови щодо закупівлі замовниками електричної енергії на конкурентних засадах. Про роботу замовника та планування закупівлі електроенергії — у даному огляді
49832

Відпустки спортсменам із жовтня 2025 року

Про особливі відпустки для працівників-спортсменів, загальні правила надання таких відпусток, їхню тривалість та оплату — розповідаємо в огляді.
18

ПСП 2025/2026: кому і як надавати

Податкова соціальна пільга у 2025 та 2026 році надає можливість зменшити розмір ПДФО. Хто має право на ПСП 2025/2026, як її застосовувати, для кого призначена «дитяча» ПСП та який її розмір, які документи потрібні для застосування такої ПСП, які коди ознак ПСП застосовувати при складанні Додатка 4ДФ Податкового розрахунку — відповіді на ці питання у даному огляді
127313

Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету 2026

Складають паспорт бюджетної програми місцевого бюджету усі головні розпорядники за коштами місцевого бюджету. Розкажемо про особливості заповнення, внесення змін та термін затвердження
70235

Наказ про проведення інвентаризації: зразок від експерта

Наказ про проведення інвентаризації — документ, що встановлює порядок проведення установою щорічної інвентаризації напередодні складання нею річної звітності. Скачайте актуальний зразок наказу про проведення інвентаризації у 2025 році
184007

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді