Визначили умову чинності постанови ВЛК та спосіб виправлення у ній помилок

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Автор
консультант з обліку та оподаткування, Київ
У останній день лютого набрали чинності зміни до Положення про військово-лікарську експертизу в Збройних Силах України.

Визначили умову чинності постанови ВЛК та спосіб виправлення у ній помилок Працівник відсутній на роботі: дії роботодавця

З 01.03.2025 Міноборони зобов’язало створювати (заповнювати) документацію в процесі військово-лікарської експертизи виключно в електронній формі. Наказом Міноборони від 27.02.2025 № 153 цю норму скасували.

Однак визначили, що:

  • постанови ВЛК формуються в електронній формі засобами інформаційно-комунікаційної системи «Медична інформаційна система Збройних Сил України» (далі – ІКС МІС ЗСУ);
  • до впровадження ІКС МІС ЗСУ у закладах охорони здоров’я (установах), в яких створені та функціонують ВЛК, постанови ВЛК формують в паперовій формі, але не пізніше 01.04.2025;
  • постанови ВЛК з 01.04.2025 формують виключно в електронній формі в ІКС МІС ЗСУ, за винятком періодів відсутності технічної можливості. Про дати і час початку та закінчення періоду відсутності технічної можливості розміщуються відповідні оголошення на вебсайті Міноборони.

Міноборони внесло зміни і до Положення про військово-лікарську експертизу в Збройних Силах України (далі – Положення), у т. ч. щодо формування електронних документів в ІКС МІС ЗСУ.

Наказом Міноборони від 27.02.2025 № 153 затвердили нові форми документів:

  • довідка військово-лікарської комісії;
  • довідка про обставини травми (поранення, контузії, каліцтва);
  • свідоцтво про хворобу;
  • картка обстеження та медичного огляду;
  • протокол засідання штатної військово-лікарської комісії.

Також визначили, що засідання ВЛК є правомочним для прийняття постанови ВЛК – якщо в ньому бере участь голова та не менше двох членів комісії.

Окрім цього, визначали порядок виправлення помилок у постанові ВЛК. Так, ВЛК виправлятиме технічні помилки, допущені в документах, якими оформлена постанова ВЛК:

  • за власною ініціативою;
  • за заявою особи, яка проходила медичний огляд, або її уповноваженого представника, викладеною в довільній формі.

Технічною вважатимуть помилку, яка допустили під час письмово-вербального викладу (помилка у правописі), а саме написання прізвищ, імен, по батькові, адрес, дати народження та інших дат, реквізитів документів, що посвідчують особу, та інших документів.

Заяву про внесення виправлень розглядатимуть протягом трьох робочих днів з дня її надходження та в цей строк документи з постановами ВЛК в новій редакції, в яких виправлено технічні помилки, надсилатимуть особі, яка проходила медичний огляд, та установам, організаціям, яким раніше надсилалися документи з постановами ВЛК. Документи, в яких було допущено помилки зберігаються у ІКС МІС ЗСУ відповідно до пункту 22.2 глави 22 Положення з поміткою «анульовано»

Наказ Міноборони від 27.02.2025 № 153, який вніс зміни, набрав чинності 28.02.2025.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як заповнити та подати до Казначейства картку із зразками підписів

Картка зі зразками підписів та відбитка печатки 2025: актуальний бланк та зразки заповнення. Розкажемо, коли подавати та як подавати картку. Маємо для вас інструкцію заповнення, з нею впораєтеся швидко і без помилок
73327

Матеріальна допомога на поховання в бюджетних установах

Матеріальна допомога на поховання в бюджетних установах не виплачується за кошти державного чи місцевого бюджету. Це забороняє підпункт «б» пункту 4 постанови КМУ від 30.08.2002 № 1298. А от допомогу на поховання як страхову виплату виплачує роботодавець за рахунок коштів, отриманих від ПФУ, за умови надання потрібних документів про смерть працівника чи члена його сім’ї
16882

Хто може виконувати обов’язки головного бухгалтера на час його відсутності

Головний бухгалтер установи — посадова особа, керівник структурного підрозділу — бухгалтерської служби. Він має право другого підпису. Тож відсутність цієї особи, навіть тимчасова (через відпустку, хворобу чи звільнення), може паралізувати установу. Аби цього не сталось, керівник установи має дбати про свого бухгалтера та знати коли та хто може виконувати обов’язки головного бухгалтера на період його відсутності. Хто може замінити головбуха та як це оформити — розповідаємо у статті
23077

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді