З 1 квітня діють нові правила бронювання військовозобов'язаних

Автор
редактор стрічки новин порталу «Бухгалтерія для бюджету та ОМС»
Мінекономіки нагадало, що з 1 квітня усі бронювання, які були оформлені за старими правилами, втратять чинність

З 1 квітня діють нові правила бронювання військовозобов'язаних

Прощавай, Господарський кодексе! Як зміняться правила гри?

Мінекономіки зазначає, що продовжити бронювання своїх фахівців після цієї дати зможуть лише компанії, які вже оновили статус критичності відповідно до нових вимог.

«З початку року більшість сумлінних компаній вже перепідтвердили свою критичність у відповідних державних органах і перебронювали своїх працівників. Відстрочки переброньованих працівників залишаються чинними після першого квітня», — зауважив заступник Міністра економіки України Віталій Кіндратів.

Що зміниться з 1 квітня:

  • завершення терміну дії бронювань, оформлених за старою системою;
  • відновлення стандартного режиму розгляду заяв на бронювання працівників для критично важливих підприємств (протягом 72 годин);
  • бронювання будуть доступні виключно підприємствам, які отримали підтвердження критичності за новими правилами.

Як діяти підприємствам, які ще не оновили статус:

  • Оновіть статус критичності своєї компанії за новою процедурою (інструкцію можна переглянути за посиланням).
  • Після підтвердження нового статусу критичності оформіть бронювання працівників повторно.
  • Якщо співробітник уже має активне бронювання, його необхідно спочатку анулювати.

Увага: всі бронювання здійснюються виключно в електронному форматі через портал Дія. Жодних паперових документів чи наказів готувати не потрібно.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як відобразити в обліку вибуття основних засобів

Кожен знає: основні засоби, що перебувають на балансі в установі та активно експлуатуються, можуть зношуватися, старіти морально, чи втрачати потужність. Тобто вони втрачають ознаки, за якими їх в бухобліку визнавали активом. У такому разі в керівника установи з’являється повне право ухвалити рішення про ліквідацію таких об’єктів основних засобів, продаж чи передачу без оплати іншій бюджетній установі тощо. А у бухгалтера – потреба відобразити в обліку вибуття основних засобів
11212

Штраф за неоформленого працівника: вбережіть себе

Перевірки Держпраці та острахи бухгалтера та керівника в першу чергу пов’язані зі значними фінансовими штрафами. І навіть якщо все ніби гаразд і неоформлених працівників в установі немає, – ризик заробити штраф за неоформлення трудових відносин за наявності цивільно-правових договорів існує. Які вони штрафи нинішні?
27353

Відпустка особі з інвалідністю: особливості

Говорімо про відпустки особам з інвалідністю. Якими правами можуть скористатися працівники, коли доступна додаткова відпустка особам з інвалідністю та як компенсувати дні відпустки особам з інвалідністю – у відповідях експерта
28961

Як вести облік земельних ділянок

Облік земельних ділянок в бюджетних установах — у складі основних засобів чи як нематеріальні активи? Проведення у консультації
51359

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді