КМУ скасував ще 204 інструменти регуляції

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Автор
редактор стрічки новин порталу «Бухгалтерія для бюджету та ОМС»
Уряд ухвалив низку рішень щодо скасування ще 204 інструментів регулювання в різних сферах

КМУ скасував ще 204 інструменти регуляції

Як підтверджувати добові з 12.10.2025🧐

Про це повідомив Прем’єр-міністр Денис Шмигаль під час засідання КМУ 8 квітня.

Скасували, зокрема:

  • 150 регуляторних інструментів у сфері медицини та санітарного контролю;
  • 15 інструментів у сферах охорони праці, торгівлі, будівництва та пожежної безпеки;
  • 22 інструменти, які стосуються правоохоронної діяльності, довкілля, агропромислового комплексу та інших сфер.

«Тепер не потрібно буде оформлювати погодження проєкту перепрофілювання підприємства, отримувати санітарний паспорт на транспорт, брати висновок про можливість будівництва оздоровчого закладу тощо. Економічний ефект ухвалених сьогодні рішень складе понад 600 млн грн», — підкреслив Денис Шмигаль. 

Прем’єр-міністр також зазначив, що у найближчих планах — скасування ще понад сотні регуляторних інструментів, більшість з яких знаходяться у сфері компетенції Міндовкілля, МОЗ та Мінекономіки.

«Відповідні протокольні доручення надані цим та іншим державним установам», — повідомив Денис Шмигаль. 

Він підкреслив, що одним з напрямів роботи Уряду є системна дерегуляція, яку позначили як одне з ключових завдань у сфері економічної політики.

Зокрема, до початку повномасштабної війни результативно працювала міжрегіональна група з дерегуляції й тоді були скасовані понад 1600 актів регулювання. Окрім того, у 2023 році була створена Міжвідомча робоча група з дерегуляції, яка завдяки своїй діяльності до сьогодні вже анулювала 138 регуляторних інструментів.

Джерело: офіційний сайт КМУ

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету 2026

Складають паспорт бюджетної програми місцевого бюджету усі головні розпорядники за коштами місцевого бюджету. Розкажемо про особливості заповнення, внесення змін та термін затвердження
70041

Наказ про проведення інвентаризації: зразок від експерта

Наказ про проведення інвентаризації — документ, що встановлює порядок проведення установою щорічної інвентаризації напередодні складання нею річної звітності. Скачайте актуальний зразок наказу про проведення інвентаризації у 2025 році
183437

Оплата праці педагогічних працівників: посадові оклади 2025/2026 року

Розміри окладів педагогічних працівників у 2025/2026 році визначаються за ЄТС. Про по посадові оклади педпрацівників, учителів ДЮСШ і науково-педагогічних працівників поговоримо у статті. Також маємо приклади нарахування зарплати педпрацівникам, що допоможуть вирішити ваші робочі ситуації
427215

Як швидко та правильно передати сканкопії трудових книжок до ПФУ

Не відкладайте передачу сканкопій трудових книжок до Пенсійного фонду України до граничної дати — 10 червня 2026 року. Хоча закон дає час, затягування може створити проблеми як для підприємства, так і для працівників: при оформленні пенсії, перевірках або кадрових змінах. Чим раніше ви підготуєте та передасте сканкопії трудових книжок, тим спокійніше й безпечніше пройде перехід на електронний облік трудової діяльності. Тримайте покрокову інструкцію як передати скановані копії паперової трудової книжки до ПФУ та дізнайтеся чи потрібна згода працівників
51121

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді