НАЗК перевірятиме декларації з травня 2025 року: що врахувати держслужбовцям

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Автор
головний редактор порталу «Бухгалтерія для бюджету та ОМС»
З травня 2025 року НАЗК починає перевіряти декларації. Під прицілом — держслужбовці та інші суб’єкти декларування. Перевірятимуть навіть без ризик-індикаторів. Про що ще важливо знати — розповімо далі

НАЗК перевірятиме декларації з травня 2025 року: що врахувати держслужбовцям 📝 Заповнюємо антикорупційну декларацію

Коли почнуть перевіряти декларації за 2024 рік?

Національне агентство з питань запобігання корупції (НАЗК) повідомило, що розпочне перевіряти електронні декларації у травні 2025 року.

Це пов’язано з тим, що після подання декларації декларант має 30 днів, щоб виправити помилки.

Навіть досвідчені декларанти іноді припускаються помилок. Єдиний державний реєстр декларацій дозволяє виправляти такі помилки. Головне — діяти вчасно та правильно, щоб уникнути наслідків.

Як виправити помилки в електронній декларації?

Якщо помилилися, коли заповнювали електронну декларацію, то:

  1. Увійдіть у свій персональний кабінет у Реєстрі декларацій.
  2. Знайдіть подану декларацію.
  3. Натисніть кнопку «Подати виправлену декларацію» — вона активна протягом 30 днів після подання.
  4. Внесіть необхідні зміни.
  5. Збережіть чернетку.
  6. Подайте виправлену декларацію.

Увага: виправлену декларацію можна подати лише один раз і тільки протягом 30 днів після першого подання.

Що робити, якщо ви не встигли виправити помилку в електронній декларації?

  1. Зайдіть у персональний кабінет.
  2. Відкрийте вкладку «Мої повідомлення» (поруч із «Мої документи» і «Мій профіль»).
  3. Створіть нове повідомлення.
  4. Опишіть у довільній формі виявлену помилку та поясніть, чому вона виникла.

Що робити, якщо обрали неправильний тип декларації?

  • Якщо помилково подали декларацію «Кандидата на посаду» — просто подайте правильну.
  • Якщо замість «При звільненні» вибрали інший тип — напишіть повідомлення через вкладку «Мої повідомлення» і подайте декларацію з правильним типом.
  • Якщо обрали «Я продовжую/припинив(-ла) виконувати функції держави» замість «Щорічна» — у вас є 30 днів, щоб виправити це.
  • Якщо подали декларацію неправильного типу за минулі періоди — повідомте НАЗК через персональний кабінет.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як перевести держслужбовця з РДА в орган місцевого самоврядування

Держслужбовців можуть переводити з районних держадміністрацій до органів місцевого самоврядування. У статті розберемо порядок переведення, як оформити контракт, що писати в трудовій книжці та як діяти з рангом держслужбовця
8162

Повідомлення про суттєві зміни в майновому стані: хто, коли, як

Держорган НАЗК вимагає електронного декларування статків і подачі повідомлення про суттєві зміни в майновому стані, аби запобігти корупції. Хто зобов’язаний подавати це повідомлення, за яких умов і коли?
11799

Електронна декларація – заповнення

Детальний алгоритм заповнення оновленої електронної декларації – у статті. Розділ за розділом без помилок разом із порадами від експерта.
87284

Чи проводити щорічну оцінку в ОМС

Чи проводиться зараз щорічна оцінка виконання посадовців ОМС? Чи заміняє атестація щорічну оцінку? Ці та інші пов’язані питання – в консультації
20221

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді