Як отримати інформацію з Реєстру порушників — НАЗК

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Автор
редактор стрічки новин порталу «Бухгалтерія для бюджету та ОМС»
Реєстр порушників — електронна база даних, яка містить відомості про осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, та про юридичних осіб, до яких застосовано заходи кримінально-правового характеру у зв’язку з вчиненням корупційного правопорушення

Як отримати інформацію з Реєстру порушників — НАЗК

Проєкт кошторису бюджетної установи: готові бланки з формулами

Інформація про особу потрапляє до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (Реєстр порушників) після притягнення її до кримінальної, адміністративної чи дисциплінарної відповідальності за корупційне чи пов’язане з корупцією правопорушення (рішення НАЗК від 09.02.2018 № 166).

До НАЗК часто надходять запити щодо отримання довідки або витягу з Реєстру порушників. Ці документи необхідні для того, щоб перевірити людину перед призначенням на посаду з метою підтвердження чи спростування  наявності у неї корупційного минулого та обставин, що перешкоджають її працевлаштуванню. Дані з Реєстру можуть бути використані й при перевірці потенційних контрагентів, зокрема під час здійснення публічних закупівель.

Увага: довідка та витяг з Реєстру порушників містять однакову інформацію, але відрізняються способом отримання та колом осіб, які можуть їх замовити.

Довідку можна сформувати в Реєстрі в онлайн-режимі — щодо себе чи своєї юридичної особи. Для цього необхідно:

  • зайти на сторінку Реєстру;
  • натиснути на кнопку «Довідка»;
  • далі — обрати у випадаючому меню «для фізичної особи» або «юридичної особи». Детальніше — за посиланням

Увага: для отримання особистої довідки фізичної особи потрібно використовувати кваліфікований електронний підпис (КЕП) фізичної особи, а для отримання особистої довідки юридичної особи — КЕП юридичної особи або печатку. 

Витяг з Реєстру порушників можна замовити дистанційно й отримати протягом 7 робочих днів. Його може створити кожен стосовно себе або уповноважена нею особа, правоохоронці, які проводять перевірку чи розслідування щодо іншої особи.

Для отримання витягу необхідно надіслати на електронну пошту [email protected] або на адресу: бульвар Миколи Міхновського, 28, м. Київ, 01103, Україна:

  • письмовий запит та  згоду на обробку персональних даних;
  • копію паспорта — якщо запит подає фізична особа на своє ім’я;
  • довіреність на представлення інтересів особи, засвідчену в установленому законодавством порядку, якщо запит подає уповноважена особа. 

Запит на витяг може формуватися для проведення  спеціальних перевірок кандидатів на посади в державні органи чи органи місцевого самоврядування, або від правоохоронців —  у разі проведення кримінального або адміністративного провадження. В той же час НАЗК може відмовити у наданні витягу з Реєстру на підставі п. 6 розд. ІІІ Положення про Реєстр у разі:

  • відсутності у запитувача підстав для отримання інформації;
  • якщо у запиті про видачу витягу відсутні, неповністю, нечітко або нерозбірливо зазначені відомості — особисті дані, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності) тощо.

Важливо: іноземці — іноземні фізичні та юридичні особи також мають можливість  отримання довідки або витягу з Реєстру порушників, дотримуючись зазначених вище інструкцій. Отримати довідку з Реєстру іноземний громадянин може лише за наявності українського кваліфікованого електронного підпису (КЕП), який можна отримати у одного з офіційних українських надавачів.

Про додаткові функції Реєстру читайте за посиланням.

Джерело: офіційний сайт НАЗК

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Протокол інвентаризаційної комісії — бланк та зразок

Результати інвентаризації комісія, створена в установі, оформлює відповідно до законодавства у протокол. Якщо члени інвентаризаційної комісії новачки у цій справі, краще скласти протокол за експертним зразком
115362

Внутрішній контроль в бюджетній установі 2025

Із 2025 року внутрішній контроль — новий обов’язок бухгалтера. Експерт допоможе організувати внутрішній контроль в бюджетних установах, та підкаже, які зауваження можуть виникнути у ревізорів під час перевірок
24

Актуальні бланки для інвентаризації у 2025 році

Інвентаризація в бюджетних установах – це можливість забезпечити достовірність даних бухгалтерського обліку та фінансової звітності. Щоб її провести без помилок, варто належно оформити документи. У цій добірці ми зібрали всі необхідні бланки інвентаризації та підказки по їх заповненню.
222141

Акт проведення замірів палива

Облік паливо-мастильних матеріалів в установі в окремих випадках вимагає встановити або переглянути норми витрат палива, встановити базові норми витрати палива на нестандартну техніку, обґрунтувати списання палива понад установлені норми, а також проконтролювати фактичне його споживання. Це все можливо під час проведення вимірювань витрачання палива автомобілем чи іншим транспортним або технічним (наприклад, генератор) засобом. За його результатами складають акт проведення замірів витрат палива. Розглянемо це детальніше
68

Порядок проведення інвентаризації у 2025 році

Із 1 жовтня річна інвентаризація у 2025 році офіційно розпочалася! Якщо ще не почали — встигніть зробити це до 31 грудня. У статті підготували для вас детальний алгоритм-порядок проведення інвентаризації 2025. Говоримо, коли і що інвентаризувати, чи є особливості інвентаризації під час воєнного стану та як оформити її результати.
148885

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді