ФСС скасував Звіт за формою Ф4-ФСС з ТВП

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Звіт по коштах загальнообов’язкового державного соціального страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням, за формою Ф4-ФСС з ТВП з 2019 року скасований.

Відповідне рішення правління ФСС затвердило на засіданні 12.12.2018. Мета — скоротити та уніфікувати звітність страхувальників за коштами ФСС та підвищити прозорість системи соціального страхування.

Щоквартальний звіт за формою Ф4-ФСС з ТВП страхувальники (роботодавці) мають одноразово подати за підсумками 2018 року до 21.01.2019. За І квартал 2019 року здавати цей звіт уже не потрібно.

Утім, ФСС продовжуватиме слідкувати за обігом страхових коштів. Адже з 1 жовтня страхувальники подають нові звіти:

Обидва документи можна подати в електронному вигляді.

Скачати заяву-розрахунок лікарняних

Постанова правління ФСС з тимчасової втрати працездатності «Про затвердження Порядку формування та подання страхувальниками звітності по коштах загальнообов’язкового державного соціального страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням» від 18.01.2011 № 4, яка регламентує подання звітності за формою Ф4-ФСС з ТВП, втратить чинність у 2019 році.

Джерело: За інформацією Фонду соціального страхування України

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Виправлення помилок поточного періоду

Виправлення помилок поточного періоду — завдання для бухгалтера, який також виправляє помилки у бухобліку та фінзвітності. Розглянемо способи та приклади виправлення помилок у фінзвітності
17064

Виправлення помилок у фінансовій звітності

Ніхто не застрахований від помилок. Тому навіть найдосвідченішому бухгалтеру доводиться їх виправляти. Про виправлення помилок у фінансовій звітності і поговоримо
54057

Форма 3-дс — звіт про рух грошових коштів без помилок

У складі фінансової звітності бюджетні установи, держоргани та ОМС звітують про надходження та витрати грошових коштів у процесі своєї операційної, інвестиційної та фінансової діяльності. Як заповнити Звіт про рух грошових коштів (форма № 3-дс) і уникнути помилок? Відповідаємо
94590

Електронна декларація: форма та терміни подання

Подання електронної декларації — обов’язок держслужбовців, службовців органів місцевого самоврядування, а також інших осіб, які виконують державні, адміністративні, організаційно-розпорядчі функції в бюджетних установах. Про нову форму декларації, яка діє з 11.10.2024 року та штрафи за недостовірні відомості — у консультації експерта
113585

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді