После подписания Президентом Украины закона «О внесении изменений в Закон Украины «О публичных закупках» и некоторые другие законодательные акты Украины относительно совершенствования публичных закупок» (законопроект № 1076), Минэкономики как уполномоченный орган утвердит Примерную методику расчета ожидаемой стоимости предмета закупки.
Проект этой методики предполагает пять этапов определения ожидаемой стоимости закупки:
- определение потребности в товарах, работах, услугах;
- формирование описания предмета закупки с указанием технических и качественных характеристик;
- анализ рынка;
- определение требований к условиям поставки и оплаты;
- определение ожидаемой стоимости каждого отдельного предмета закупки.
Ожидаемую стоимость товаров/услуг определять:
- методом сравнения рыночных цен;
- на основании закупочных цен предыдущих закупок;
- по ценам и тарифам, регулируемым (определяются) государством.
Ожидаемую стоимость работ по-прежнему будут определять по строительным нормам.
С проекта Примерной методики расчета ожидаемой стоимости предмета закупки
Лілія Лахтіоновадиректорка департаменту регулювання публічних закупівель Мінекономіки Сфера публічних закупівель на порозі істотних змін. Деякі з них мають гармонізувати національне законодавство з європейським, а решта — вдосконалити закупівельний процес. Які зміни чекають на замовника?
Закон про ринок електроенергії закладає правові передумови щодо закупівлі замовниками електричної енергії на конкурентних засадах. Про роботу замовника та планування закупівлі електроенергії – у даному огляді.
Час від часу у замовника виникає потреба в проведенні поточного ремонту, і для цього він має за законодавством провести закупівлю товарів й послуг. Поточний ремонт як предмет закупівлі належить до послуг, а для закупівлі послуг закупівельне законодавство встановлює свої вимоги. І самому розібратися з ними іноді замовнику не під силу. Допоможемо йому в цьому.
Придбання територіальними громадами різноманітних товарів, робіт і послуг потребує дотримання встановлених державою правових та економічних норм. Експерт допоможе в них розібратися.
Замовники-бюджетники мусять зареєструвати бюджетні зобов’язання в органах Казначейства. Бо інакше не зможуть їх оплатити. Подекуди, перш ніж такі зобов’язання зареєструвати чи провести платежі, казначеї висувають свої вимоги.
Закон № 922 передбачає, що звітувати тепер потрібно про всі закупівлі, які проводить замовник. Як робити це відповідно до законодавчих вимог у різних ситуаціях — відповідаємо.