Витрати з модернізації нематеріального активу: як визначити КЕКВ

1673

Запитання

На балансі бюджетної установи перебуває апаратно-програмний комплекс. Установа планує його модернізувати. Витрати з модернізації включатимуть: вартість нового обладнання, послуги з його встановлення та вартість системного і прикладного програмного забезпечення. За яким КЕКВ установі слід планувати та проводити такі витрати?

Відповідь

Витрати з модернізації апаратно-програмного комплексу (далі — АПК) включатимуть вартість:
  • поставки обладнання та надання послуг із його встановлення;
  • придбання системного і прикладного програмного забезпечення.
Тому плануйте та проводьте видатки з модернізації цього АПК за двома кодами економічної класифікації видатків бюджету (КЕКВ).


За КЕКВ 3110 «Придбання обладнання і предметів довгострокового користування» плануйте та оплачуйте поставку обладнання та надання послуг із його встановлення. Утім, якщо це буде визначено в одному договорі з його постачальником (п. 3.1.1-22 Інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету, затвердженої наказом Мінфіну від 12.03.2012 № 333;далі — Інструкція № 333).

Видатки на придбання системного і прикладного програмного забезпечення плануйте та проводьте за КЕКВ 3160 «Придбання землі та нематеріальних активів». За цим КЕКВ придбавають програмне забезпечення для комп’ютерної та обчислювальної техніки, зокрема інформаційних систем та комплексів. До того ж — з передачею замовнику виключних прав на володіння, користування і розпорядження ними (пп. 5 пп. 3.1.6 Інструкції № 333). Ви можете планувати та оплачувати послуги зі створення програмного забезпечення, тобто інформаційних систем та комплексів, баз даних, web-сторінок/сайтів/порталів. І після цих робіт ви як їх замовник отримаєте на них від розробника майнові права власності (пп. 7 пп. 3.1.6 Інструкції № 333).

додаток

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Наказ про проведення інвентаризації: зразок від експерта

Наказ про проведення інвентаризації — документ, що встановлює порядок проведення установою щорічної інвентаризації напередодні складання нею річної звітності. Скачайте актуальний зразок наказу про проведення інвентаризації у 2025 році
183755

Первинні документи: як скласти без помилок

Первинні документи — це підстава відображати господарські операції в обліку. Які ж вимоги до складання первинних документів та їх взаємозв’язок з фінансовою звітністю — розповідаємо в консультації
73157

Інвентарна картка обліку об’єкта основних засобів: заповнення без помилок

На підставі акта введення в експлуатацію основних засобів, акта приймання-передачі основних засобів, технічної та іншої супровідної документації бухгалтер формує регістри аналітичного обліку. Серед них – інвентарна картка обліку об’єкта основних засобів бюджетних установ. Розглянемо детально, як її заповнити
104524

Нестача при інвентаризації: як діяти

Інвентаризаційна комісія не виявила активи, які бухгалтерська служба установи обліковує. Якими документами оформити нестачу при інвентаризації, як оцінити, облікувати та відшкодувати збитки?
36049

Інвентаризація розрахунків в бюджетних установах

Інвентаризація розрахунків в бюджетних установах забезпечується посадовою особою, яка здійснює керівництво установою та створює необхідні умови для її проведення. За несвоєчасне або неякісне проведення інвентаризації грошових коштів і матеріальних цінностей, документальне оформлення її результатів аудитори мають право накласти штраф
13138