Відповідь
Витрати з модернізації апаратно-програмного комплексу (далі — АПК) включатимуть вартість:
- поставки обладнання та надання послуг із його встановлення;
- придбання системного і прикладного програмного забезпечення.
Тому плануйте та проводьте видатки з модернізації цього АПК за двома кодами економічної класифікації видатків бюджету (КЕКВ).
За КЕКВ 3110 «Придбання обладнання і предметів довгострокового користування» плануйте та оплачуйте поставку обладнання та надання послуг із його встановлення. Утім, якщо це буде визначено в одному договорі з його постачальником (
п. 3.1.1-22 Інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету, затвердженої наказом Мінфіну від 12.03.2012 № 333;далі — Інструкція № 333).
Видатки на придбання системного і прикладного програмного забезпечення плануйте та проводьте за КЕКВ 3160 «Придбання землі та нематеріальних активів». За цим КЕКВ придбавають програмне забезпечення для комп’ютерної та обчислювальної техніки, зокрема інформаційних систем та комплексів. До того ж — з передачею замовнику виключних прав на володіння, користування і розпорядження ними (пп. 5 пп. 3.1.6 Інструкції № 333). Ви можете планувати та оплачувати послуги зі створення програмного забезпечення, тобто інформаційних систем та комплексів, баз даних, web-сторінок/сайтів/порталів. І після цих робіт ви як їх замовник отримаєте на них від розробника майнові права власності (пп. 7 пп. 3.1.6 Інструкції № 333).
Щоб зняти майно з балансу, треба скласти техніко-економічне обґрунтування. У статті розглянемо на прикладі, як скласти технікоекономічне обґрунтування необхідності списання державного майна.
Відображайте видатки за КЕКВ 2700 правильно із порадами у статті. Розповідаємо, хто і за яких умов може його застосовувати.
Наказ про проведення інвентаризації — документ, що встановлює порядок проведення установою щорічної інвентаризації напередодні складання нею річної звітності. Скачайте актуальний зразок наказу про проведення інвентаризації у 2025 році
Первинні документи — це підстава відображати господарські операції в обліку. Які ж вимоги до складання первинних документів та їх взаємозв’язок з фінансовою звітністю — розповідаємо в консультації
На підставі акта введення в експлуатацію основних засобів, акта приймання-передачі основних засобів, технічної та іншої супровідної документації бухгалтер формує регістри аналітичного обліку. Серед них – інвентарна картка обліку об’єкта основних засобів бюджетних установ. Розглянемо детально, як її заповнити