Витрати з модернізації нематеріального активу: як визначити КЕКВ

1707

Запитання

На балансі бюджетної установи перебуває апаратно-програмний комплекс. Установа планує його модернізувати. Витрати з модернізації включатимуть: вартість нового обладнання, послуги з його встановлення та вартість системного і прикладного програмного забезпечення. За яким КЕКВ установі слід планувати та проводити такі витрати?

Відповідь

Витрати з модернізації апаратно-програмного комплексу (далі — АПК) включатимуть вартість:
  • поставки обладнання та надання послуг із його встановлення;
  • придбання системного і прикладного програмного забезпечення.
Тому плануйте та проводьте видатки з модернізації цього АПК за двома кодами економічної класифікації видатків бюджету (КЕКВ).


За КЕКВ 3110 «Придбання обладнання і предметів довгострокового користування» плануйте та оплачуйте поставку обладнання та надання послуг із його встановлення. Утім, якщо це буде визначено в одному договорі з його постачальником (п. 3.1.1-22 Інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету, затвердженої наказом Мінфіну від 12.03.2012 № 333;далі — Інструкція № 333).

Видатки на придбання системного і прикладного програмного забезпечення плануйте та проводьте за КЕКВ 3160 «Придбання землі та нематеріальних активів». За цим КЕКВ придбавають програмне забезпечення для комп’ютерної та обчислювальної техніки, зокрема інформаційних систем та комплексів. До того ж — з передачею замовнику виключних прав на володіння, користування і розпорядження ними (пп. 5 пп. 3.1.6 Інструкції № 333). Ви можете планувати та оплачувати послуги зі створення програмного забезпечення, тобто інформаційних систем та комплексів, баз даних, web-сторінок/сайтів/порталів. І після цих робіт ви як їх замовник отримаєте на них від розробника майнові права власності (пп. 7 пп. 3.1.6 Інструкції № 333).

додаток

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Власні надходження бюджетних установ

Бюджетні установи фінансуються із загального фонду державного чи місцевого бюджету. Однак окрім загального фонду є ще й спеціальний. Надходження до спеціального фонду, як правило, виникають у результаті діяльності установи і мають спеціальне призначення. Це власні надходження бюджетних установ. Розглянемо, що це за надходження.
75405

Облік запасів: субрахунки, документація, проведення

Вести облік запасів у бюджетному підприємстві простіше, коли маєш підказки від експертів. Розгляньмо, які є групи обліку запасів, які використовувати субрахунки та КЕКВ, як документально оформити облік запасів. А на прикладах покажемо, як відобразити в обліку запаси
171445

Витрати майбутніх періодів: як облікувати

У огляді про те, що таке витрати майбутніх періодів та все про їхній бухгалтерський облік, зокрема облік передплати за оренду, періодичні видання, ліцензію за використання програмного забезпечення
44907

Примітки до фінансової звітності — Форма № 5-дс: заповнюємо з експертом

Примітки до річної фінансової звітності — завершальний звіт. Для бюджетних установ — це форма 5-дс, яку наприкінці 2025 року вирішили оновити. У консультації підготували для вас актуальний бланк форми 5-дс та повну інструкцію зі складання приміток до річної фінансової звітності бюджетної установи. Підкажемо, де можуть ховатися помилки під час заповнення приміток до фінансової звітності.
83528

Технікоекономічне обґрунтування необхідності списання майна: зразок заповнення

Щоб зняти майно з балансу, треба скласти техніко-економічне обґрунтування. У статті розглянемо на прикладі, як скласти технікоекономічне обґрунтування необхідності списання державного майна.
257