Чи відображати в річному плані закупівель кошти з минулих років

998

Запитання

Замовник у 2012 році проводив будівництво об’єкта. В 2014-2016 роках коштів йому на ці потреби не виділяли, тому будівельні роботи він припинив. На продовження будівництва об’єкта кошти виділили у 2017 році. Чи потрібно їх відображати в річному плані закупівель чи додатку до річного плану?

Відповідь

Закупівля справді можлива лише тоді, коли інформацію про неї містить річний план закупівель чи додаток до нього (ч. 1 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII; далі — Закон № 922). Тобто планування закупівлі є передумовою процедури закупівлі, а річний план (додаток до нього) обов’язково має містити інформацію про закупівлю, яку збирається провести замовник.

Увага!

Річний план, додаток до річного плану та зміни до них замовник оприлюднює на веб-порталі Уповновженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження.

Усю інформацію про закупівлю замовник вносить до форми річного плану, затвердженої наказом Мінекономрозвитку від 22.03.2016 № 490. Однак зауважимо: форма річного плану не передбачає відображення коштів, виділених на виконання зобов’язань за минулі роки. Як от фінансування будівництва за договорами, укладеними в попередні роки.

Адже річний план є документом, за яким проводять закупівлі в поточному році.

Якщо ж замовник за результатом проведеної процедури закупівлі уклав договір про закупівлю на будівництво об’єкта, цей договір не розірваний у встановленому порядку і продовжує свою дію, та у замовника немає потреби проводити нову процедуру закупівлі робіт з будівництва цього об’єкта, то він не мусить відображати в річному плані закупівель (додатку до нього) кошти, що надійшли на продовження будівництва об’єкта в 2017 році.

меми про бухгалтерів

Працюйте, відпочивайте й не забувайте, що поки ціни у відпустці – працюють знижки на передплату е-журналів «Головбух Бюджет» та «Головбух Праця та Зарплата».

Поспішайте – даруємо 2000 грн на передплату.

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

ТОП-3 способи визначення та призначення уповноваженої особи

Закон про публічні закупівлі передбачає три способи призначення уповноваженої особи, яка буде відповідальною за організацію та проведення закупівель в установі. Який спосіб обрати та на що при цьому звернути увагу детальніше в публікації.
3901

Протокол тендерного комітету – зразок

Протокол тендерного комітету – це документ, яким оформлюють рішення, прийняті на засіданні тендерного комітету. З’ясуємо, як правильно його скласти.
35189

Спрощені закупівлі – алгоритм роботи

Спрощені закупівля – це вид закупівель, що є результатом нормативного урегулювання допорогових закупівель. Головними ознаками спрощеної процедури закупівлі є необтяжливий алгоритм проведення та мінімальна кількість документів, які мають надати учасники. А звідси – можливість швидко закупити необхідні товари, роботи чи послуги.
5889

Посадова інструкція фахівця з публічних закупівель

Що повинен знати фахівець з публічних закупівель, які він має права, завдання та обов’язки і яку відповідальність нестиме у разі порушення — визначає посадова інструкція фахівця з публічних закупівель. Наведемо її зразок.
29459