Скільки посадових інструкцій має бути в установі

1483

Запитання

До штатного розпису установи ввели нові посади. Хто має розробити посадові інструкції та скільки їх має бути в установі?

Відповідь

Зразок посадової інструкції бухгалтера

Якщо до штатного розпису установи ввели нові посади, треба розробити і відповідні посадові інструкції. Як правило, розробляють посадові інструкції керівник структурного підрозділу, де працює особа, безпосередній керівник або представник кадрової служби. А затвердити їх має керівник на основі типових кваліфікаційних характеристик, ураховуючи конкретні завдання та обов’язки, функції, права, відповідальність працівників та особливості штатного розпису установи.

Скільки посадових інструкцій має бути в установі Порядок, за яким розробляють посадові інструкції, може бути визначений у спеціальному локальному нормативному акті установи.

Посадова інструкція не дає змоги працівникам довільно трактувати їхні функції та повноваження, допомагає керівникам уникнути потреби постійно роз’яснювати працівникам обов’язки.

Посадові інструкції складають для всіх посад (професій), зазначених у штатному розписі. Усі посадові інструкції, які розробляють в установі, мають бути взаємопов’язаними, щоб не допускати дублювання функцій працівників.

Законодавство чітко не встановлює необхідної кількості примірників посадових інструкцій для однієї посади та їх можливих копій. Рекомендуємо готувати посадові інструкції в одному або двох примірниках, один з яких зберігається у відділі кадрів, а другий — у керівників відповідних структурних підрозділів. Працівникові видавайте під підпис копію посадової інструкції.

Якщо в установі немає посадових інструкцій на посади, що передбачені в штатному розписі, керівника установи можуть притягти до відповідальності за порушенням вимог законодавства про працю.

Центральна частина статичний блок 3

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Табель обліку робочого часу 2024 – бланк | зразок заповнення

Табель обліку робочого часу – це первинний документ, який містить перелік усіх працівників установи з відмітками про те, як вони відпрацювали робочий час протягом облікового періоду. Без цієї інформації заробітну плату працівникові не нарахуєш. То хто, коли і як складає табель?
151266

Господарський договір бюджетної установи

Господарський договір бюджетної установи – типи, види, істотні умови, порядок укладання та розірвання, перевірки. З якими господарськими договорами зазвичай мають справу бюджетники, чи є в них певні особливості?
14356