Чи необхідно накладати КЕП на зміни до договору, в який термін

570

Запитання

Чи необхідно накладати КЕП на зміни до договору? Якщо так, то в який термін це треба зробити?

Відповідь

Перевірте, чи підтвердив ваш майданчик відповідність системи захисту інформації

У разі внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, передбачених частиною 5 ст.41, замовник зобов’язаний оприлюднити повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю (ч. 7 ст. 41 Закону № 922).

Інформацію, яку обов’язково треба вказати в такому повідомленні, визначає ч. 8, також замовник може додати й іншу інформацію на власний розсуд.

Після того, як замовник вніс інформацію в електронні поля повідомлення, на неї накладають КЕП посадової особи (п. 3 Порядку розміщення інформації в ЕСЗ, затвердеженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082). Тобто вимоги накладати КЕП підвантажений документ немає.

Отже, замовник має оприлюднити:

відпустка на дітей заява

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

ТОП-3 способи визначення та призначення уповноваженої особи

Закон про публічні закупівлі передбачає три способи призначення уповноваженої особи, яка буде відповідальною за організацію та проведення закупівель в установі. Який спосіб обрати та на що при цьому звернути увагу детальніше в публікації.
3877

Протокол тендерного комітету – зразок

Протокол тендерного комітету – це документ, яким оформлюють рішення, прийняті на засіданні тендерного комітету. З’ясуємо, як правильно його скласти.
35128

Спрощені закупівлі – алгоритм роботи

Спрощені закупівля – це вид закупівель, що є результатом нормативного урегулювання допорогових закупівель. Головними ознаками спрощеної процедури закупівлі є необтяжливий алгоритм проведення та мінімальна кількість документів, які мають надати учасники. А звідси – можливість швидко закупити необхідні товари, роботи чи послуги.
5865

Посадова інструкція фахівця з публічних закупівель

Що повинен знати фахівець з публічних закупівель, які він має права, завдання та обов’язки і яку відповідальність нестиме у разі порушення — визначає посадова інструкція фахівця з публічних закупівель. Наведемо її зразок.
29406