Чи мають право відокремлені підрозділи, які використовують РРО/ПРРО, здавати готівкову виручку до банку без оприбуткування її в касі установи

1066

Запитання

Чи мають право відокремлені підрозділи установ/підприємств, які використовують РРО та/або ПРРО, або РК, ведуть КОРО, здавати отриману готівкову виручку до банку через інкасаторів без її оприбуткування в касі установи/підприємства?

Відповідь

Бюджетні новації — 2021

Відокремлені підрозділи установ/підприємств, які використовують реєстратори розрахункових операцій (далі – РРО) та/або програмні РРО, або розрахункові книжки, ведуть книги обліку розрахункових операцій, мають право здавати отриману готівкову виручку до кас юридичних осіб або банку чи небанківської фінансової установи через інкасаторів без її оприбуткування в касі установи/підприємства.

ЗІР, категорія 109.15

Чи мають право відокремлені підрозділи, які використовують РРО/ПРРО, здавати готівкову виручку до банку без оприбуткування її в касі установи
Тетяна НИЖНИК,керівник експертної групи МСFR Головбух
Видаєте зарплату чи премію, виплачуєте аванси на господарські потреби чи відрядження, приймаєте кошти від контрагентів? Маєте знати готівкові новації.

додаток

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Технікоекономічне обґрунтування необхідності списання майна: зразок заповнення

Щоб зняти майно з балансу, треба скласти техніко-економічне обґрунтування. У статті розглянемо на прикладі, як скласти технікоекономічне обґрунтування необхідності списання державного майна.
50

Наказ про проведення інвентаризації: зразок від експерта

Наказ про проведення інвентаризації — документ, що встановлює порядок проведення установою щорічної інвентаризації напередодні складання нею річної звітності. Скачайте актуальний зразок наказу про проведення інвентаризації у 2025 році
185199

Первинні документи: як скласти без помилок

Первинні документи — це підстава відображати господарські операції в обліку. Які ж вимоги до складання первинних документів та їх взаємозв’язок з фінансовою звітністю — розповідаємо в консультації
73676

Інвентарна картка обліку об’єкта основних засобів: заповнення без помилок

На підставі акта введення в експлуатацію основних засобів, акта приймання-передачі основних засобів, технічної та іншої супровідної документації бухгалтер формує регістри аналітичного обліку. Серед них – інвентарна картка обліку об’єкта основних засобів бюджетних установ. Розглянемо детально, як її заповнити
105216